AXIO Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Ik heb hem op Wereldklasse.Proff vind vaak 6- 10 ofzo 7 -10 wat bedoel je met 6- 10 en 7 -10 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Lol, ik speelde net met Real Madrid tegen Feyenoord, toen liet ik me keeper naar voren gaan en toen had ik geschoten, zegt die Evert, Mooi schot van die aanvaller, ook goed vrijgespeelt... Reageren
Wijst Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) Ja ik ben PSV, niet zo'n moeilijke keuze. Maar het is mooi spel, die commentator zij zo de keeper houd de bal goed eruit terwijl hij erin zat... Bewerkt: 23 oktober 2008 door Wijst Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Check deze videos Reageren
Zaahed Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb hem op Wereldklasse.Proff vind vaak 6- 10 ofzo 7 -10 wat bedoel je met 6- 10 en 7 -10 Dat ik meestal met 10-0 vind of 6-0 win. Op prof. Daarom heb ik hem op Wereldklasse. Hierboven: Ik heb wel is met een speler van 70 vanaf de verdedigers ingeschoten. Bewerkt: 25 oktober 2008 door zaahed Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Check deze videos Cool Hoe maakte jij dat omhaaltje? Reageren
Zaahed Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Cool Hoe maakte jij dat omhaaltje? Heeft hij dan die video's gemaakt? Reageren
AXIO Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Cool Hoe maakte jij dat omhaaltje? Heeft hij dan die video's gemaakt? aangezien jij niet normaal antwoord geeftje geeftde bal voor, en je moet dan maar geluk hebben dat de bal goed beland zeer zeldzaam dus Reageren
Zaahed Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Cool Hoe maakte jij dat omhaaltje? Heeft hij dan die video's gemaakt? aangezien jij niet normaal antwoord geeftje geeftde bal voor, en je moet dan maar geluk hebben dat de bal goed beland zeer zeldzaam dus Tja. Mijn broer heeft wel is met training met Makaay vanaf de verdedigings erin geschoten waar ik bij was. Verder heb ik met Gabri en Assati vanaf de middelveld erin geschoten. Dus mijn goals zijn zeker niet zeldzaam Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Cool Hoe maakte jij dat omhaaltje? Heeft hij dan die video's gemaakt? aangezien jij niet normaal antwoord geeftje geeftde bal voor, en je moet dan maar geluk hebben dat de bal goed beland zeer zeldzaam dus Oh Ok Bedankt ik zal t proberen. Reageren
Zaahed Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Ik heb weer al een tijdje geen fifa 09 meer gespeelt. Ik zit meer Need for Speed Most Wanted te spelen. Reageren
Dieko Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Check deze videos Mooie goals Je bent toch niet van PES 09 naar FIFA overgestapt? Reageren
AXIO Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Ik heb weer al een tijdje geen fifa 09 meer gespeelt.Ik zit meer Need for Speed Most Wanted te spelen. Ik ben nu met fifa09 Gillingham4e divisie van engeland weet iemand hoe het met stadion upgrades zit? ik upgrade heletijd maar geen nieuw stadion Reageren
Zaahed Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Ik heb weer al een tijdje geen fifa 09 meer gespeelt.Ik zit meer Need for Speed Most Wanted te spelen. Ik ben nu met fifa09 Gillingham4e divisie van engeland weet iemand hoe het met stadion upgrades zit? ik upgrade heletijd maar geen nieuw stadion Tja ik had bij Ajax me stadion geupgrade en er was niets verandert. Reageren
AXIO Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Ik heb weer al een tijdje geen fifa 09 meer gespeelt.Ik zit meer Need for Speed Most Wanted te spelen. Ik ben nu met fifa09 Gillingham4e divisie van engeland weet iemand hoe het met stadion upgrades zit? ik upgrade heletijd maar geen nieuw stadion Tja ik had bij Ajax me stadion geupgrade en er was niets verandert. er veranderd wel 1 ding, je krijgt meer geld binnenbtw: heeft ajax geen echt stadion dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.