Jump to content

Fifa09

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is denk ik het probleem. Ze hebben een echt stadion, dus is het moeilijk aan te passen. Je krijgt inderdaad wel meer geld. Maar je ziet geen mensen bouwen ;)

• Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

40

• AXIO

40

• End Of The Riot

32

• Zaahed

26

Geplaatst:
Dat is denk ik het probleem. Ze hebben een echt stadion, dus is het moeilijk aan te passen. Je krijgt inderdaad wel meer geld. Maar je ziet geen mensen bouwen ;)
bodoel je met 'je ziet geen mensen bouwen': dat er geen nieuw stadion komt of gewoon echt dat je geen mensen ziet bouwen want dat is er niet nee :puh:
Geplaatst:

Sorry voor dubbelpost..

Voor de ps3 owners: je kan commentaar downloaden voor de game

en dat van stadion upgrades: je krijgt geen nieuw stadion :N

Geplaatst:

Tuurlijk zit er wel commentaar bij. Maar je kan extra commentaar erbij downloaden.

Zou niet best wezen als er geen commentaar bij zat. Nouja, zo geweldig is dat commentaar ook weer niet :7 Zitten genoeg fouten in :puh:

Geplaatst:
Tuurlijk zit er wel commentaar bij. Maar je kan extra commentaar erbij downloaden.

Zou niet best wezen als er geen commentaar bij zat. Nouja, zo geweldig is dat commentaar ook weer niet :7 Zitten genoeg fouten in :puh:

Volgens mij heb je niks aan dat gedownloade commentaar, geen veranderingen gehoord of gezien

er komt binnenkort ook een update

check: www.eafootballworld.com voor meer info

Geplaatst:
(...) Nouja, zo geweldig is dat commentaar ook weer niet :7 Zitten genoeg fouten in :puh:
Niet alleen in het commentaar, het spel zelf barst zelf ook van de bugs, misschien wel meer dan in 08. Spelers die je een bal diep stuurt, maar als ze bijna bij de bal zijn, houden ze in, en lopen ze achteruit (!) naar de bal, waardoor de verdediger de bal kan oppikken. Ook vaak genoeg dat ze de bal onder hun voet laten doorrollen, dat ze de aanname compleet verprutsen (tot wel drie keer toe in één wedstrijd van 10 minuutjes). Of je laat de keeper uit komen om een bal simpel op te pakken, maar de verdediger is eerder en schiet de bal in de voeten van de tegenstander (die vervolgens makkelijk kan scoren), en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik snap niet hoe EA het durft om keer op keer een slecht spel op de markt te brengen, met de bewering dat het nu wél goed is.

Ik snap ook niet waarom ik er steeds weer in trap. :(

Geplaatst:
Ik wist niet dat je commentaar kan downloaden.

Nu weet je het wel.

En het kan alleen op de PS3.

Jammer.

Anders had ik het gedaan.

Geplaatst:

Meestal als FIFA uitkomt heb ik hem meteen. Ik weet niet, maar dit jaar heb ik hem niet :duh: . Ik heb gehoort en gelezen dat het een goede game is. Vooral de 'Be a Pro'-carriere is dodelijk. ^_^ FIFA wint dit jaar duidelijk van PES. Daar ben ik overigs blij mee. Ik denk dat ik hem met kerst ga halen. Tjaaa, me kleine broertje is nog zo gelovig, dus doen we het nog steeds :7

Geplaatst:

Ik heb een probleem. Ik start mijn fifa op en krijg een bericht dat er een software update is. V1.01. Ik klik op bevestigen. Dat is ook het enige wat kan. Hij download maar gaat stilstaan. Heb hem al een aantal keer gedaan. Alleen elke keer loopt hij vast.

1. 16%

2. 10%

3. 9%

4. 1%

5. 0%

6. 1%

7. 5%

En nu weer 1%.

Het lukt maar niet om te downloaden. Ik kan dus de game ook niet spelen. Oplossingen?

Geplaatst:
Ik heb een probleem. Ik start mijn fifa op en krijg een bericht dat er een software update is. V1.01. Ik klik op bevestigen. Dat is ook het enige wat kan. Hij download maar gaat stilstaan. Heb hem al een aantal keer gedaan. Alleen elke keer loopt hij vast.

1. 16%

2. 10%

3. 9%

4. 1%

5. 0%

6. 1%

7. 5%

En nu weer 1%.

Het lukt maar niet om te downloaden. Ik kan dus de game ook niet spelen. Oplossingen?

reset even je internet instellingen en heeft je ps3 genoeg schijfruimte vrij

??

Geplaatst: (bewerkt)

Genoeg ruimte vrij? Ongeveer 20 GB nog ofzo. Ik heb net Sony Playstation gebeld. Ze helpen goed hij legde dus ook uit dat ik internet instellingen moet aanpassen. Dat heb ik gedaan, doet 'ie het alsnog niet. Waarschijnlijk blokkeert de router het IP-Adres van de Playstation had hij het over :7

Naja, ik kan nu in ieder geval wel weer spelen maar de update pakt hem niet. Ik wacht wel even af tot morgen. Hij zei dat PlayStation Netwerk met onderhoud bezig was, maar dat is waarschijnlijk niet het probleem.

@Hieronder: 20gb ofcourse :puh:

Bewerkt: door Visser23
Geplaatst:
Genoeg ruimte vrij? Ongeveer 20 MB nog ofzo. Ik heb net Sony Playstation gebeld. Ze helpen goed hij legde dus ook uit dat ik internet instellingen moet aanpassen. Dat heb ik gedaan, doet 'ie het alsnog niet. Waarschijnlijk blokkeerd de router het IP-Adres van de Playstation had hij het over :7

Naja, ik kan nu in ieder geval wel weer spelen maar de update pakt hem niet. Ik wacht wel even af tot morgen. Hij zei dat PlayStation Netwerk met onderhoud bezig was, maar dat is waarschijnlijk niet het probleem.

20 mb of 20gb want de patch is 130 mb

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...