Jump to content

Fifa09

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik had ook 'n vraag. Zijn er Nederlandse stadions?

Alvast bedankt!

Nee, die zijn er niet. De Amsterdam ArenA zit er voor het eerst in véle jaren niet meer bij.

Die zat er bij FIFA 08 ook al niet bij :duh:

• Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

40

• AXIO

40

• End Of The Riot

32

• Zaahed

26

Geplaatst:
Ik had ook 'n vraag. Zijn er Nederlandse stadions?

Alvast bedankt!

Nee, die zijn er niet. De Amsterdam ArenA zit er voor het eerst in véle jaren niet meer bij.

Die zat er bij FIFA 08 ook al niet bij :duh:

Welwaar, wel bij de Pc-versie...

Geplaatst:

Is er een mogelijkheid om op de ps3 te trainen. Ja ik weet dat je in de arena kan trainen maar in fifa 08 had je wel apart training. Voor de keeper(om te leren duiken) vrijtrappen nemen( met mannetjes ervoor) en nog wel een andere paar dingen. Dat mis ik wel in fifa 09

Geplaatst:

Nee, dat is jammer genoeg niet zo. Je kan alleen maar in de arena voor alle wedstrijden en als je het spel opstart. Ik vind het opzich wel leuk om te doen. Dan kan je er een beetje achter komen hoe het spel in zijn werking gaat. Inderdaad wel jammer dat de training er niet in zit. Maar dan kan je net zo goed even aftrap doen. Of gewoon even intrappen voor de wedstrijd :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Heeft iemand als wel eens gescoort. Gelijk na de aftrap(vanaf de middenlijn) Het is mij al 6x gelukt. maar dat was alleen online dus jammer genoeg geen filmpje

Geplaatst:
Heeft iemand als wel eens gescoort. Gelijk na de aftrap(vanaf de middenlijn) Het is mij al 6x gelukt. maar dat was alleen online dus jammer genoeg geen filmpje
Ik heb vaak direct na de aftrap gescoort, maar vanaf middelijn direct naar aftrap niet
  • 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Jongens valt het jullie ook op dat je op de 360 maar iets van 10 seconden kunt terugbekijken en op de PS3 de hele wedstrijd? Waarom hebben ze dit veranderd? Want in FIFA08 kon je wel de hele wedstrijd op de 360 terugkijken. Die stomme Xbox Arcade zonder harde schijf verpest alles...

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:
Jongens valt het jullie ook op dat je op de 360 maar iets van 10 seconden kunt terugbekijken en op de PS3 de hele wedstrijd? Waarom hebben ze dit veranderd? Want in FIFA08 kon je wel de hele wedstrijd op de 360 terugkijken. Die stomme Xbox Arcade zonder harde schijf verpest alles...
Bedoel je als je filmpjes upload? dat is precies hetzelfde als met ps3
  • 2 weken later...
Geplaatst:

heb ff een vraagje: als ik hem in nederland bij de bart smit koop krijg ik dan nederlands commetaar of kan je ook engels commetaar kiezen??ik vind die evert ten napel en youri pulder egt zoo saaii :zz: :zz: :zz: :zz:

Geplaatst:
heb ff een vraagje: als ik hem in nederland bij de bart smit koop krijg ik dan nederlands commetaar of kan je ook engels commetaar kiezen??ik vind die evert ten napel en youri pulder egt zoo saaii :zz: :zz: :zz: :zz:

Je kunt gewoon Engels commentaar kiezen :D

Geplaatst:

Je kan meerdere kiezen. Engels, Nederlands, Italiaans, Spaans, Deens, Zweeds. Ik dacht dat dit de talen waren die je kon kiezen, En misschien ook Frans.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...