Jump to content

Fifa09

Recommended Posts

• Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

40

• AXIO

40

• End Of The Riot

32

• Zaahed

26

Geplaatst:

Ik heb Fifa 09 op PS2.

Maar toen ik bij me neef speelde op de PS3 was hij wel anders.

Bij PS3 vind ik hem Realistischer dan op de PS2 vooral met dat Lopen Koppen Schieten en de Scheidsrechter in het veld.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik speel nu fifa 08 maar ik heb een klein vraagje.

Hoeveel seizoenen kan je spelen (in speltype coach) (max) tot je het hebt uitgespeeld.

Of kan je net zoveel seizoenen doorspelen tot je zelf wil?

Antwoord gevonden.15 namelijk

Maar nu heb ik nog een vraagje :puh: heb je in pes wel oneindig veel seizoenen of daar ook een beperkt aantal (aub niet liegen erover omdat het pes is)

Bewerkt: door dynastus
Geplaatst:

Hoeveel seizoenen kan je spelen (in speltype coach) (max) tot je het hebt uitgespeeld.

Maar nu heb ik nog een vraagje :puh: heb je in pes wel oneindig veel seizoenen of daar ook een beperkt aantal (aub niet liegen erover omdat het pes is)

zit ook een max op maar ik weet niet hoeveel?

Geplaatst:

Maarja pech ik ga toch fifa kopen ben geen fanboy maar als ik niets weet van het andere spel mis ik ook niets:)

Geplaatst:

Maarja pech ik ga toch fifa kopen ben geen fanboy maar als ik niets weet van het andere spel mis ik ook niets:)

Fifa goede keuze het is jammer dat pes dit jaar ´een verbrande appeltaart´is het meeste daarvan dan !

Geplaatst:

Ik zit de twijfelen ik denk dat ik wacht tot 2010 ik koop een fifa elke 2jaar.

Ik moet zeggen het lijk me dat deze fifa is better dan elke fifa tot nu toe.

Al moet zeggen dat elke fifa beter lijk dan ze voorganger behalve 2003 en 2004 vond ik zelf een beetje spellen die ik hoefde spellen.

Geplaatst:

Fifa goede keuze het is jammer dat pes dit jaar ´een verbrande appeltaart´is het meeste daarvan dan !

Kweet ik had voor ik de keuze maakte gewoon voor fifa te gaan deze review al gezien http://www.gamez.nl/pc/special/198/gameztv...s--fifa-09.html

• 2 weken later...
Geplaatst:

Weet iemand eigenlijk wat een goeie opstelling en welke spelers op die positie moeten spelen voor het Nederlands elftal ik heb alle spelers erin gezet maar ze staan niet allemaal op de goeie positie.

Dus mijn vraag is:

Welke opstelling moet je hebben?

En op welke positie moeten de spelers staan.

Geplaatst:

ik zal hem niet kopen ik zal wachten tot 2010

ik heb nu 2008 en ik vind het eigenlijk enorm tof

en ik moet er nog zoveel in doen

dus waarom 2010 kopen dan

Geplaatst:

Tja,

Ik wil eigenlijk niet tot 2010 wachten.

Meestal wil ik iets spelen wat de andere ook spelen en vooral online.

Maar ja sommige mensen wachten 2 jaar en sommige mensen kopen gewoon de nieuwste dingen.

65.00 Per jaar maakt voor mij niet echt zoveel uit.

Geplaatst: (bewerkt)

Halllo iedereen ik heb sinds kort FIFA 09 op de PS3, Maar wat me opvalt is dat ik de spelers niet kan verbeteren kwa eigenschappen, Want in het scherm bij de geselecteerde speler staat Erv. 0 maar hoe krijg je dat erbij VOORdat je met Speltype coach begint.

Alvast Bedankt!

>>> Door Ikkes: Topics samengevoegd ;) <<<

EDIT: Oh ik dacht al waarom is hij nu verdwenen:)

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Geplaatst:
Weet iemand eigenlijk wat een goeie opstelling en welke spelers op die positie moeten spelen voor het Nederlands elftal ik heb alle spelers erin gezet maar ze staan niet allemaal op de goeie positie.

Dus mijn vraag is:

Welke opstelling moet je hebben?

En op welke positie moeten de spelers staan.

Als je wil, kun je het recente Nederlands elftal erin zetten, maar ik raad je deze zeker aan, aangezien hun kwaliteiten en prestaties:

Huntelaar

Afellay

Robben

Van der Vaart

Kuyt

Quincy (<< Ja, zo heet ie echt. Hij is 85 en is volgens mij Quincy Owusie Abesie.)

Verder heb ik nog een paar opstelling tips voor je als je een tip - top team wil samenstellen in Coach (En dan bedoel ik dus écht de beste.)

Sérgio Ramos Rechtsback maar je kunt hem ook goed als linksback inzetten, wordt 92 á 93.

Dos Santos, Giovani Je moet hem zien als Giovani. Deze aanvallende Mexicaan wordt 96...

Good luck! ;) (PB me maar als je hulp nodig hebt)

Mvg,

Cabyon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...