Zaahed Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Weet iemand eigenlijk wat een goeie opstelling en welke spelers op die positie moeten spelen voor het Nederlands elftal ik heb alle spelers erin gezet maar ze staan niet allemaal op de goeie positie. Dus mijn vraag is: Welke opstelling moet je hebben? En op welke positie moeten de spelers staan. Als je wil, kun je het recente Nederlands elftal erin zetten, maar ik raad je deze zeker aan, aangezien hun kwaliteiten en prestaties: Huntelaar Afellay Robben Van der Vaart Kuyt Quincy (<< Ja, zo heet ie echt. Hij is 85 en is volgens mij Quincy Owusie Abesie.) Verder heb ik nog een paar opstelling tips voor je als je een tip - top team wil samenstellen in Coach (En dan bedoel ik dus écht de beste.) Sérgio Ramos Rechtsback maar je kunt hem ook goed als linksback inzetten, wordt 92 á 93. Dos Santos, Giovani Je moet hem zien als Giovani. Deze aanvallende Mexicaan wordt 96... Good luck! (PB me maar als je hulp nodig hebt) Mvg, Cabyon Oke bedankt! Dat had ik net nodig! Reageren
Scheme015 Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 heey,, als ik die trophie van dat je 50 spelers moet kopen in je carriere speltype coach, dan is mijn probleem dat ie alvtijd vast loopt bij het 2e of 3e seizoen ik simuleer en ik weet niet wat ik eraan kan doen? alvast bedankt. Reageren
Zaahed Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 heey,,als ik die trophie van dat je 50 spelers moet kopen in je carriere speltype coach, dan is mijn probleem dat ie alvtijd vast loopt bij het 2e of 3e seizoen ik simuleer en ik weet niet wat ik eraan kan doen? alvast bedankt. Sinds wanneer zijn er Trophies in Fifa 09? Reageren
Scheme015 Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Geplaatst: 26 maart 2009 heey,,als ik die trophie van dat je 50 spelers moet kopen in je carriere speltype coach, dan is mijn probleem dat ie alvtijd vast loopt bij het 2e of 3e seizoen ik simuleer en ik weet niet wat ik eraan kan doen? alvast bedankt. Sinds wanneer zijn er Trophies in Fifa 09? Sinds ongeveer een week Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Hoe kan ik scoren via omhaal en duikkopbal? Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 (bewerkt) Edit: Ik ga d'r van uit dat je 'm op de Ps2 hebt, en dan heb ik hier wat tips: Omhaal: Er is geen toets om een omhaal te doen, voor zover bekend bij mij. Wat wel gunstig is om een omhaal te maken, is een vrije plek waar niet veel verdedigers zijn, en die binnen het strafschopgebied is. Zet maar is een keer voor bij training, zorg dat ie in het strafschop gebied komt, en je hebt 6 van de 10 keer kans dat je ene omhaal maakt. Duikkopbal: Bij een duikkopbal is het handig dat je, net zoals hierboven, een vrije plek hebt in het 5 meter gebied*. Als je dan kopt, heb je véél kans dat ie erin gaat én dat je een duikkopbal maakt. *= De rode cirkel is het 5 meter gebied. Mvg, Cabby Bewerkt: 27 maart 2009 door Cabyon Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 Waar is de training? Wat is verschil tussen gewoon kopbal of duikkopbal? Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 (bewerkt) Hoofdmenu>Speltypen>Training>Team kiezen> Teammanagement>Druk op start> Hoofdmenu training> Speltypen> Vrije training> Jij met 11 spelers, Computer met 1> Start. Ik hoop dat je het begrijpt. Edit: Het verschil tussen een duikkopbal en een kopbal is dat je bij de gewone kopbal veel meer kracht kunt zetten, en de duikkopbal is beter voor het type 'intikkertje' (Denk aan: Je hebt geschoten, tegen de lat, hij stuitert neer, dan heb je kans dat je een duikkopbal krijgt). Bewerkt: 27 maart 2009 door Cabyon Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Geplaatst: 27 maart 2009 (bewerkt) Dus ik moet duiken voor kopbal? EDIT: ik vind geen training in speltypen. Het is op ps3. Op speltypen staat (speel als prof: seizoenen, toernooi, speltype coach, football party) Bewerkt: 27 maart 2009 door studio dewolf Reageren
OGfromDC Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Hej fifa spelers, ik ben een forum begonnen zoals deze speciaal naar gta toegericht is, maar dan ipv gta, fifa.. Er zijn nog geen leden, hoeft ook nog niet meteen, want ik ben er nog aan bezig maar ik heb toch ook al enkele mensen nodig om moderator te zijn.. Zijn er mensen die ervoor geintreseerd zijn? Reageren
Scheme015 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Hej fifa spelers, ik ben een forum begonnen zoals deze speciaal naar gta toegericht is, maar dan ipv gta, fifa.. Er zijn nog geen leden, hoeft ook nog niet meteen, want ik ben er nog aan bezig maar ik heb toch ook al enkele mensen nodig om moderator te zijn.. Zijn er mensen die ervoor geintreseerd zijn? heey,, ik zou wel moderator willen zijn bij jouw site als je het goed vind, want ik heb veel fifa spellen en heb nu fifa 09 op de ps3 en speel het veel, ook ga ik natuurlijk fifa 2010 kopen, Reageren
OGfromDC Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Hej fifa spelers, ik ben een forum begonnen zoals deze speciaal naar gta toegericht is, maar dan ipv gta, fifa.. Er zijn nog geen leden, hoeft ook nog niet meteen, want ik ben er nog aan bezig maar ik heb toch ook al enkele mensen nodig om moderator te zijn.. Zijn er mensen die ervoor geintreseerd zijn? heey,, ik zou wel moderator willen zijn bij jouw site als je het goed vind, want ik heb veel fifa spellen en heb nu fifa 09 op de ps3 en speel het veel, ook ga ik natuurlijk fifa 2010 kopen, Heb je msn??? Reageren
Scheme015 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Hej fifa spelers, ik ben een forum begonnen zoals deze speciaal naar gta toegericht is, maar dan ipv gta, fifa.. Er zijn nog geen leden, hoeft ook nog niet meteen, want ik ben er nog aan bezig maar ik heb toch ook al enkele mensen nodig om moderator te zijn.. Zijn er mensen die ervoor geintreseerd zijn? heey,, ik zou wel moderator willen zijn bij jouw site als je het goed vind, want ik heb veel fifa spellen en heb nu fifa 09 op de ps3 en speel het veel, ook ga ik natuurlijk fifa 2010 kopen, Heb je msn??? ja maar wachtwoord vergeten, ga morgn weer mijn oude wachtwoord opvragen, kan je misschien via pb sturen de informatie Reageren
Zaahed Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Met wat heb je het forum gemaakt? Als je het op een site hebt gemaakt waar je gratis forums kan maken dan heeft het voor geen meter zin het wordt toch geen succes geloof me maar. Verder heb ik wel is een duik kopbal gemaakt soms vind ik het jammer als je net op de paal gaan. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Juist toevallig heb ik duipkopbal op paal. Ik heb veel keer geprobeerd met mijn vriend op online. 3 verdedigers rood kaart helpt niks. Altijd gewoon kopbal of schieten. Bij omhaal lukt wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.