Jump to content

Fifa09

Recommended Posts

• Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

40

• AXIO

40

• End Of The Riot

32

• Zaahed

26

Geplaatst:
Halllo iedereen ik heb sinds kort FIFA 09 op de PS3, Maar wat me opvalt is dat ik de spelers niet kan verbeteren kwa eigenschappen, Want in het scherm bij de geselecteerde speler staat Erv. 0 maar hoe krijg je dat erbij VOORdat je met Speltype coach begint.

Alvast Bedankt!

>>> Door Ikkes: Topics samengevoegd ;) <<<

EDIT: Oh ik dacht al waarom is hij nu verdwenen:)

Voordat deze post verwatert, Wil iemand nog reageren???

Geplaatst:

<Sorry voor de late reactie>

Je moet gewoon naar Speltypes > Training doen, en gewoon je team kiezen en dan gaan spelen, denk ik. :*D

Geplaatst:

Ik en mijn vriend hebben nieuwe fifa-club gemaakt en waar moet ik match spelen? Niet 1 tegen 1 maar 10 tegen 10.

Geplaatst:

Ik en mijn vriend hebben nieuwe FIFA-club opgericht. Hoe kan ik spelen met die club? Ik weet niet waar moet ik spelen met FIFA-club voor punten. En ook ik wil match waar je kunt 10 spelers tegen 10 spelers spelen en niet match van 1 speler tegen 1 speler met mijn FIFA-club.

Geplaatst:

@Studio Dewolf,

je moet naa rkleedkamer gaan en zorgen dat je tien mensen in je club hebt zitten en dat ze alemaal voor de club willen spelen. dan met ze alle naar de kleedkamer op X voor zoeken naar clubwedstrijdt en dan doet ie het.

ik heb het met mijn club (niet mijn club maar lid van een club) ook geporbeerd maar het lukte toen niet door die ea servers.

Laats,:D

Scheme015:D

Geplaatst:
Nuttig maar welke team is goed voor kopduikbal? Ik heb Duitsland gespeeld.

ik deed dit met Sneijder maar het is de kunst om de bal net na de 2e paal voor te zetten in de buurt van de achterlijn want als de speler dan normaal probeert te koppen dan kopt hij naast dus hij zal vrijwel altijd duikend naar links of rechts(ligt eraan welke kant je voorzet geeft) koppen

3x rooie kaart kan dus wel effectief zijn zolang je maar goed voorzet enzo

het is ook verstandig om bijvoorbeeld jou met Real te laten spelen en die vriend met Accrington(halve ster coca league 2 engeland) dan de slechtste keeper van hun op te stellen

Was dit nuttig

Geplaatst:
Ik en mijn vriend hebben nieuwe FIFA-club opgericht. Hoe kan ik spelen met die club? Ik weet niet waar moet ik spelen met FIFA-club voor punten. En ook ik wil match waar je kunt 10 spelers tegen 10 spelers spelen en niet match van 1 speler tegen 1 speler met mijn FIFA-club.

Je Fifa club staat volgens mij bij Overige dacht ik. En hoe bedoel je 10 spelers bedoel je dan 10 tegen 10 mensen? Als dat zo is dan weet ik het niet dan moet je even zoeken.

Geplaatst:
En als je dan bij Coach tegen de computer speelt? Die stellen echt niet de slechtste op hoor. :)

Misschien bij Aftrap die trophies kunnen op alle mogelijke manieren gehaald worden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...