NigelSlangen Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Hey wat is een leuke club in de eredivisie om Coach van de worden?,In FIFA 09 ps:Ik ben voor feyenoord >>> Door Ikkes: Topics samengevoegd..het algemene FIFA topic leent zich hier prima voor <<< Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Nou, als je voor Feyenoord bent is dat wel een leuke club om mee te beginnen. Ook kan je wel met Roda beginnen. Die club verkeerd in een financiële crisis, dus dat is wel leuk om op te bouwen. Ook Volendam of De Graafschap zijn leuk om mee te spelen. Je hebt geen goed team, maar het is altijd leuk om dat op te bouwen naar een topclub. Reageren
Cabyon Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Ik zou wel met NAC beginnen, die hebben een geweldig budget voor een eredivisieclub: 19,5 miljoen (!) euro.. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Ik zou wel met NAC beginnen, die hebben een geweldig budget voor een eredivisieclub: 19,5 miljoen (!) euro.. Nee Nac Speelt niet lekker op een of andere manier Kies dan eerder Heerenveen of Twente Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 NAC speelt in het begin niet lekker inderdaad. Maar als je eens je team gaat opbouwen, dan kan je een top team krijgen. Ik ben Notts County (Coca Cola League 2) en je begint met spelers van een algemeen niveau van maximaal 60. Nu is mijn laagste speler 72. Ik heb net één seizoen gespeeld, en ik heb al een top team. Dat kan je ook gemakkelijk met NAC doen aangezien je een lekker transferbudget hebt. Je kan bijvoorbeeld gelijk Bojan halen. Of Bale, Zapata, Pjanic en noem maar op. Gewoon goedkope spelers van 16-19 jaar die nog ver kunnen uitgroeien. Dan heb je in het tweede seizoen allemaal spelers van rond de 80 algemeen. Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Ok ik weet het Thanks Reageren
Cabyon Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 NAC speelt in het begin niet lekker inderdaad. Maar als je eens je team gaat opbouwen, dan kan je een top team krijgen. Ik ben Notts County (Coca Cola League 2) en je begint met spelers van een algemeen niveau van maximaal 60. Nu is mijn laagste speler 72. Ik heb net één seizoen gespeeld, en ik heb al een top team. Dat kan je ook gemakkelijk met NAC doen aangezien je een lekker transferbudget hebt. Je kan bijvoorbeeld gelijk Bojan halen. Of Bale, Zapata, Pjanic en noem maar op. Gewoon goedkope spelers van 16-19 jaar die nog ver kunnen uitgroeien. Dan heb je in het tweede seizoen allemaal spelers van rond de 80 algemeen. Mag ik weten tot hoeveel Pjanic uitgroeit? Bale wordt 90 en Zapata 85. Tip: Breno wordt 91. :$ Reageren
-eend- Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 ligt t aan mij of is fifa 09 op pc gewoon echt bagger.. t lijkt net of de bal tot aan de knieën komen Reageren
MrIndependent Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 ligt t aan mij of is fifa 09 op pc gewoon echt bagger.. t lijkt net of de bal tot aan de knieën komen ja ik vind het ook al klote spelen het werkt niet goed misschien moet je een keer een Gameplay patch Downloaden(niet officieel van EA) ik heb mijn Fifa 'gemod' en het speelt wel beter Reageren
-eend- Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 ligt t aan mij of is fifa 09 op pc gewoon echt bagger.. t lijkt net of de bal tot aan de knieën komen ja ik vind het ook al klote spelen het werkt niet goed misschien moet je een keer een Gameplay patch Downloaden(niet officieel van EA) ik heb mijn Fifa 'gemod' en het speelt wel beter Dan hou ik t wel bij pes Reageren
Dvt Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Op welk niveau spelen de meesten hier? Ik speel nog op Prof... Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Wereldklasse. Dan heb ik nog een beetje tegenstand. Met Amateur en Sempi-Pro kan je iedereen voorbij lopen. Bij prof kan het ook nog wel, maar iets moeilijker. Op Wereldklasse zul je echte goede acties moeten maken om iemand voorbij te spelen (bijna nog nooit gelukt bij mij). Je moet goed samenspelen enzo. Legendarisch is een te hoog niveau voor mij. Reageren
-eend- Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Geplaatst: 27 april 2009 Amateur Ik speel nooit fifa dus ik bak er niks van net ff gedaan had 8-1 van AZ gewonnen.. Maarja verder weer PES Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Ik speel op het moment met Notts County, laagste divisie van Engeland. Je begint met allemaal spelers van rond de 55. Ik zit nu inmiddels in de Premier League, en heb even een leuk team wat ik wou posten. Ik had ook twee eigen gemaakte spelers bij andere teams neer gezet. Die heb ik inmiddels ook. De oudste van mijn team is 24, dus niet bepaald oud. Ze kunnen nog ver groeien. Ik zet ze van het hoogste gemiddelde naar het laagste. Brattinga en Dijkstra zijn de eigen gemaakte. Je begint met maximaal 10.000 punten, dus zo ver kan je hem niet upgraden. Wel kunnen ze ver groeien omdat ze als 15 jarige begonnen. Jarju is uit eigen jeugd en Camacho is na het tweede seizoen gratis opgepikt. Keepers: Brattinga (96), Asenjo (79) Verdedigers: Breno (88), Dijkstra (86), Jensen (86), Cudicini (85), Richards (84), Bale (81), Shin (79), Simpson (72) Middenvelders: Iniesta (91), Pjanic (89), Aquilani (87), Camacho (85), Jarju (83), Rodwell (76), Girdo (74) Aanvallers: Bojan (95), Pato (91), Agüero (88), Keirrison (79), Marquinhos (79), Aquino (72) Ik ben ook wel benieuwt naar wat jullie hebben opgebouwd. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Ik heb een vraag, met fifa 09 op de ps3 is het mogelijk om een lob te maken over de keeper, dat kan ik ook alleen als ik recht voor het doel sta, dus hoe kan je een lob maken in de richting waar je heen wilt lobben? Bijvoorbeeld dan maak ik een lob maar dan gaat hij hartstikke scheef. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.