Visser23 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Dan doe jij dat waarschijnlijk met het vierkantje. Probeer het eens met L1 ingedrukt te houden en dan op rondje te drukken. Dan gaat hij gewoon netjes over de keeper heen en land hij in het goal. Simpeler kan niet Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Dan doe jij dat waarschijnlijk met het vierkantje. Probeer het eens met L1 ingedrukt te houden en dan op rondje te drukken. Dan gaat hij gewoon netjes over de keeper heen en land hij in het goal. Simpeler kan niet Ik doe het ook met L1 rondje, maar ik heb misschien m'n controls anders ingesteld dan de rest, ik heb vierkant schieten, rondje voorzet etc. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Ik heb een vraag, met fifa 09 op de ps3 is het mogelijk om een lob te maken over de keeper, dat kan ik ook alleen als ik recht voor het doel sta, dus hoe kan je een lob maken in de richting waar je heen wilt lobben? Bijvoorbeeld dan maak ik een lob maar dan gaat hij hartstikke scheef. Als ik het andere bericht lees dan heb jij je controls op 'pes' controls staan dan doe je het gewoon met l1 vierkantje Reageren
MrIndependent Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Samenvatting : TEAM Ik ben ook wel benieuwt naar wat jullie hebben opgebouwd. Notts County seizoen 2011 2012 Premier League stand 1e Manchester City 32 2e Notts County 30 Punten 3e Man U 29 punten 4e Arsenal 28 punten Opstelling De waarde in punten van de speler gevolgd door de leeftijd Keeper H Gomes(92)(30 jaar) Verdediging RCV G Bale (81) (22 jaar) CV M Richards(89)(23 jaar) LCV M Caceres(86)(23 jaar) Middenveld RVM N De Jong (86)(27jaar) LVM G Castro (81) (24 jaar) RM Diego (92) (26 Jaar) LM F Malouda (90) (31 jaar)CAM S Jovetic (86) (22 jaar) Aanval RS Pato (89) (22 Jaar) LS Bojan (91) 21 jaar Wissels Gardner (79) Brennan( 79) Tuziio (75) EL- Hadary(70) Yarmash (81: Scout) 22 jaar Asomoah (74) T Krul (73) Een geweldig team echt waar Bewerkt: 4 mei 2009 door hjerpseth Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Haha, ook al Notts County? Ik sta na twee wedstrijden eerste. Maar jij hebt ook een heerlijk team. Sommigen zijn helaas wel oud en die verbeteren zich minder. Malouda bijvoorbeeld, die moet je echt verkopen en Miralem Pjanic er voor terug kopen. Pjanic kan ongeveer 98 worden, want bij mij in het spel is hij nu 94 in algemeen. Echt een held! Keeper is ook oud trouwens. Misschien kan je Asenjo halen. Die is goed, jong, en kan ver vooruitgaan. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Haha, ook al Notts County? Ik sta na twee wedstrijden eerste. Maar jij hebt ook een heerlijk team. Sommigen zijn helaas wel oud en die verbeteren zich minder. Malouda bijvoorbeeld, die moet je echt verkopen en Miralem Pjanic er voor terug kopen. Pjanic kan ongeveer 98 worden, want bij mij in het spel is hij nu 94 in algemeen. Echt een held! Keeper is ook oud trouwens. Misschien kan je Asenjo halen. Die is goed, jong, en kan ver vooruitgaan. He speel jij deze coach op PC of PS3 ik op ps3 Maar mijn budget is niet zo heel hoog En Malouda mag dan wel oud zijn maar is wel erg snel . Gomes die upgrade ik steeds dus die blijft hetzelfde Probleempje Assenjo is bij mij nu al 88 punten waard en ligt dus ver boven mijn budget Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Ik speel hem gewoon op de Playstation 3. Ik speel dus met Notts County en zit in de Premier League. Elke wedstrijd krijg ik 1,5 miljoen euro van mijn sponsor dus het geld tikt lekker aan. Ik zit zo alweer boven de 50 miljoen Makkelijk haalbaar dus. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Hoe komt het dat de truitjes en de spelers van het Nederlands elftal niet kloppen? Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 TEAM: Celtic, seizoen 2010 - 2011. Console: PS2 Ik zet hier mijn beste elf neer, met hun huidige rank. Keeper: Sergio Asjeno (88,21) Verdedigers: Gosling (81,21) Zapata (84,23) Miguel Vitor (85,21) Barragan (81 of 83, 22) Middenvelders: McGeady (89,24) Ramsey (81,20) De Guzman (81,22) Brown (86, 23 of 24) Aanvallers: Moses (81,20) Baxter (86,19) Oja: Wie weet een goede centrale middenvelder, eind 70 begin 80, geboren rond 1990 en een goede trap? Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Camacho kan op zich wel op centraal middenveld. Hij kan héérlijk schieten. Ik weet alleen niet wat zijn algemeen is bij jou en hoe oud hij inmiddels al is. Erg oud kan hij niet zijn. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Hoe komt het dat de truitjes en de spelers van het Nederlands elftal niet kloppen? Dat komt omdat EA Sports de rechten daarvoor niet in handen heeft. Dit zijn hele ingewikkelde kwesties, waarbij het er dus kort gezegd op neer komt dat wanneer EA Sports de merk/sponsorrechten van een club niet heeft, ze de officiële namen en dergelijke niet mogen gebruiken. Hierdoor dragen clubs zoals Real Madrid en Liverpool geen shirtsponsor op hun naam wanneer je de taal ingesteld hebt op 'Nederlands'. Dit omdat EA Sports niet geassocieerd wil worden met drank en gokken, en deze sponsors daarom geschrapt heeft. Of dit op de consoles ook zo is kan ik niet bevestigen, aangezien ik alleen de PC versie bezit. Reageren
Die Hard Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Is het bij FIFA 09 zo dat als je een Carriere/Coach start je dan maar een bepaald lijstje krijgt van (wat slechtere) clubs die op zoek zijn naar een trainer zoals jij in plaats van dat je meteen uit Manchester United enz. kan kiezen? Hoop het wel, dat vind ik namelijk een erg minpunt bij PES 09 *Kuch* Kutspel *Kuck*[/font]. Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Ja, je kunt meteen uit je favoriete club kiezen, ongeacht divisie of rank. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Hoe komt het dat de truitjes en de spelers van het Nederlands elftal niet kloppen? *Tekst* Bedanlt voor de info! Reageren
Cabyon Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Ehmm.. hoe moeten de volgende Fifa noemen? Fifa010? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.