Die Hard Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Ja, je kunt meteen uit je favoriete club kiezen, ongeacht divisie of rank. Oh damn it, ik vind dat zo vreselijk irritant omdat ik vind dat er dan ook gewoon compleet geen uitdaging in zit.. In het echte leven komt Manchester United ook niet opeens als je net je trainer-diploma hebt gehaald.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Dan vraag ik me toch af waarom Van Basten wel gelijk na zijn trainers-diploma bondscoach van Nederland kon worden. Dan moet dat ook kunnen Reageren
Die Hard Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Dan vraag ik me toch af waarom Van Basten wel gelijk na zijn trainers-diploma bondscoach van Nederland kon worden. Dan moet dat ook kunnen Van Basten was een beroemde voetballer. Jij bent dat (misschien) niet als je nu 44 zou zijn en opeens trainer van Man Utd kan worden. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Dan vraag ik me toch af waarom Van Basten wel gelijk na zijn trainers-diploma bondscoach van Nederland kon worden. Dan moet dat ook kunnen Van Basten was een beroemde voetballer. Jij bent dat (misschien) niet als je nu 44 zou zijn en opeens trainer van Man Utd kan worden. Het is inderdaad niet echt realistisch dat je als nieuwe, fictieve coach meteen bij Manchester United aan de slag kan. EA Sports heeft dit systeem echter geïmplementeerd, omdat lang niet iedereen zin heeft om zich op te werken naar de top. Het gros van de gamers wil gewoon een 'fun career', en bij clubs met een groot budget zal ze dat eerder lukken, omdat ze daar veel minder gebonden zijn aan de financiën. Niets moet, alles mag, want als je liever de lange weg naar de top volgt, kun je natuurlijk ook gewoon bij een club als Bradford City beginnen. Reageren
Cabyon Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Jongens, ik ben volgens mij de derde die bij Nothingham County zit; alleen heb ik hem op de PS2, en ik weet niet hoeveel budget jullie hebben, maar ik heb een schamele 700.000 en dan verlies ik per 2 wedstrijden ook nog is 1200 euro geld.. Ik heb wel gekeken naar de vrij spelers, en daar vond ik mensen van 76, maar ze vonden dat ik hun tijd verspilde. Ik zet nu m'n geld op mensen van 60.. Reageren
Die Hard Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Dan vraag ik me toch af waarom Van Basten wel gelijk na zijn trainers-diploma bondscoach van Nederland kon worden. Dan moet dat ook kunnen Van Basten was een beroemde voetballer. Jij bent dat (misschien) niet als je nu 44 zou zijn en opeens trainer van Man Utd kan worden. Het is inderdaad niet echt realistisch dat je als nieuwe, fictieve coach meteen bij Manchester United aan de slag kan. EA Sports heeft dit systeem echter geïmplementeerd, omdat lang niet iedereen zin heeft om zich op te werken naar de top. Het gros van de gamers wil gewoon een 'fun career', en bij clubs met een groot budget zal ze dat eerder lukken, omdat ze daar veel minder gebonden zijn aan de financiën. Niets moet, alles mag, want als je liever de lange weg naar de top volgt, kun je natuurlijk ook gewoon bij een club als Bradford City beginnen. Ik vind het gewoon jammer dat ze voor degenen die graag de realistische weg kiezen niet zo'n optie hebben ingebouwd. Desnoods moet je zelf selecteren dat je dat wilt. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Jongens, ik ben volgens mij de derde die bij Nothingham County zit; alleen heb ik hem op de PS2, en ik weet niet hoeveel budget jullie hebben, maar ik heb een schamele 700.000 en dan verlies ik per 2 wedstrijden ook nog is 1200 euro geld.. Ik heb wel gekeken naar de vrij spelers, en daar vond ik mensen van 76, maar ze vonden dat ik hun tijd verspilde. Ik zet nu m'n geld op mensen van 60.. De tactiek is om vrije spelers met een zo hoog mogelijke algemene score te contracteren, en deze vervolgens voor een veel hoger bedrag weer te verkopen. Als je een grotere kans wil hebben ze te contracteren, bied ze dan het maximale salaris, plus de bonuspremie van 15%. Dit hoef je met een beetje geluk niet eens meer te betalen, aangezien je ze na aankoop meteen weer te koop kunt zetten. Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Cabyon, je weet wel dat je na elk seizoen geld krijgt? Promoveer en win een aantal cups, dan krijg je veel geld. Verkoop de overbodige spelers. Na elk seizoen moet je jonge spelers kopen van rond de 70 algemeen. Deze kosten niet veel geld en kunnen heel veel groeien. Later verkoop je ze weer en maak je zo'n 40 miljoen winst. Jonge spelers groeien erg snel, als ze maar in de basis staan. Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Ik plaats hier even een oproepje: Gezocht: CV Leeftijd: 17,18 rond 1990 XP: In de 70 Hoogtepunt XP: In de 90 Extra kwaliteiten: Sterke kopper, goede mandekker, prima tackler En dan nog even dit: m.u.v. Richards, Breno & Mertesacker Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Mamadou Sakho is misschien wel wat.Hij is sterk in koppen, goede mandekker is ie zeker en tackelen kan hij ook wel. Geboortedatum is 13-02-1990, dus 19 jaar oud. Hij is een VC, maar hij speelt het best op VCL (verdediger links centraal). Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Ja, je kunt meteen uit je favoriete club kiezen, ongeacht divisie of rank. Oh damn it, ik vind dat zo vreselijk irritant omdat ik vind dat er dan ook gewoon compleet geen uitdaging in zit.. In het echte leven komt Manchester United ook niet opeens als je net je trainer-diploma hebt gehaald.. Maar als je eenmaal je club hebt gekozen, bijvoorbeeld de topclub van België, Anderlecht, dan zal je na het seizoen niet kunnen kiezen tussen Manchester enzo.. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Ja, je kunt meteen uit je favoriete club kiezen, ongeacht divisie of rank. Oh damn it, ik vind dat zo vreselijk irritant omdat ik vind dat er dan ook gewoon compleet geen uitdaging in zit.. In het echte leven komt Manchester United ook niet opeens als je net je trainer-diploma hebt gehaald.. Maar als je eenmaal je club hebt gekozen, bijvoorbeeld de topclub van België, Anderlecht, dan zal je na het seizoen niet kunnen kiezen tussen Manchester enzo.. Dat hangt er maar net van af op welk prestigeniveau je je bevind. Wanneer je een prestigeniveau hebt van 2, kun je enkel bij de kleine clubs aan de slag. Bij 5/6 kun je zo langzamerhand doorstromen naar een subtopper, en zo werk je je dus steeds verder op naar een topclub zoals Bayern München of Real Madrid. Ik kies er zelf meestal voor om met een subtopper te beginnen, en dan gaat mijn voorkeur vooral uit naar clubs zoals Werder Bremen en Fiorentina. Deze ploegen hebben meestal een behoorlijk budget tot hun beschikking , en dat gepaard met een aardige selectie kan erg leuk uitpakken, zonder dat je te maken krijgt met een luxeprobleem, zoals je bij Manchester United snel zal merken. Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Blackburn Rovers doet er ook niet onder, echt waar. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Ja, je kunt meteen uit je favoriete club kiezen, ongeacht divisie of rank. Oh damn it, ik vind dat zo vreselijk irritant omdat ik vind dat er dan ook gewoon compleet geen uitdaging in zit.. In het echte leven komt Manchester United ook niet opeens als je net je trainer-diploma hebt gehaald.. Maar als je eenmaal je club hebt gekozen, bijvoorbeeld de topclub van België, Anderlecht, dan zal je na het seizoen niet kunnen kiezen tussen Manchester enzo.. Correctie Standaard is de topclub van België!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.