Jump to content

Fifa09

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het spel sinds woensdag en ik ben begonnen met Alemannia Aachen (2e Bundesliga) onder het niveau Professioneel. Ik zit nu in de 10e speelronde en Lewis Holtby (talent, 17 jaar oud en in het begin van het seizoen 60 kwa goedheid) is nu al 66. Begin van het seizoen C. Albright (65) binnen gehaald als LV. Enkele talentvolle jeugdspelers die ik toch geen speeltijd gaf verhuurd en enkele eind-twintigers die rond de 55 lagen verkocht.

Ik sta nu 4e in de competitie. 5 gewonnen, 3 gelijk en 2 verloren. Ik heb alleen een probleempje, de enige manier hoe het mij lukt om te scoren is 1 op 1 met de keeper. Elke voorzet kom ik niet aan (wordt weggekopt) of kop ik over en elk afstandsschot kan de keeper op een of andere manier klemvast pakken. Ook vrije trappen, of ik ze nu indraai, uitdraai of normaal schiet, daar hoeft de keeper niet eens voor te duiken maar kan hij gewoon opvangen. Heeft iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat ik op die manieren wat meer kan scoren? Begint me een beetje te irriteren, namelijk...

• Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

40

• AXIO

40

• End Of The Riot

32

• Zaahed

26

Geplaatst:

Da's niet zo moeilijk: upgrade je spelers voor de ervaringspunten die ze per wedstrijd krijgen. Dit zijn alleen niet zo veel. Daarnaast moet je simpel spelen. Pass, alleen dan niet enkel X (ps3) maar ook L1 indrukken om de speler mee te laten lopen. Zo kan je een mooie aanval opzetten. Kijk, je hebt een slecht team, van spelers rond de 50 - 60. Als je een seizoen hebt afgerond en promoveert krijg je bakken met geld. Koop betere spelers, begin met één speler en bouw het op. Je hebt een speler nodig als Bojan. Niet duur, maar kan erg goed schieten en scoren. Spaar hiervoor en geef je geld niet uit aan nog meer spelers van rond de 60.

Ik denk dat je het voorlopig moet doen met 1 op 1 tegen de keeper. Daarnaast moet je niet gaan voorzetten met deze spelers. Ze kunnen het niet, en als de voorzet aan komt kunnen de spitsen niet goed koppen. Die vaardigheden hebben de spelers niet.

Gewoon rustig de verdediging voorbij spelen met het trucje wat ik net zei. Dan scoor je denk ik wel aardig vaak :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat Sanchez(LFT 19) van Udinese(Italie Seria A) ook goed van pas komt Snelle speler sprintsnelheid 91 ofzo?

(en)Of anders Vennegoor of Hesselink een geweldige spits voor zo n team met een aardige sprintsnelheid .

Ja het lijken rare namen maar ze Sanchez loopt wel iedereen eruit en Vennegoor rost wel alles erin.

Inderdaad Bojan is een erg sterke speler in fifa

Bewerkt: door hjerpseth
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Als je je stadionmanager verhoogd van 4/10 naar 6/10, dan hoor je toch een groter stadion te krijgen na een tijdje? Ik heb dat namelijk gedaan en ben heel veel en snel gaan simuleren om te kijken hoe het later zou worden, maar na een half jaar is ie nog niet vergroot.. Volgens mij zou ik een groter stadion moeten krijgen...

Wie weet hoe dit komt?

Geplaatst:
Als je je stadionmanager verhoogd van 4/10 naar 6/10, dan hoor je toch een groter stadion te krijgen na een tijdje? Ik heb dat namelijk gedaan en ben heel veel en snel gaan simuleren om te kijken hoe het later zou worden, maar na een half jaar is ie nog niet vergroot.. Volgens mij zou ik een groter stadion moeten krijgen...

Wie weet hoe dit komt?

de vegroting is niet zichtbaar maar alleen krijg je meer geld van de Stadioninkomsten :duh:

Geplaatst:

Wie weet hoe dit komt?

de vegroting is niet zichtbaar maar alleen krijg je meer geld van de Stadioninkomsten :duh:

Ik weet niet precies op welk platform jij de game speelt, maar wanneer je op de PC een stadion-upgrade doorvoert, zou je normaliter de beschikking moeten krijgen over een groter stadion. Dit is trouwens niet alleen leuk voor de ambiance van je stadion, maar het zorgt (Mits je spelers geen schandalig hoog salaris krijgen) ook voor meer inkomsten uit de verkoop van tickets.

Geplaatst:

Dit klopt niet hoor Silverbyte. Je stadion kan niet groter worden met Fifa 09. Als je de Stadion manager upgrade, zul je alleen maar meer inkomsten krijgen. Je stadion zal voller zitten en dat maakt een goede indruk op de spelers. Ze zullen sneller omhoog gaan.

Groter wordt het stadion niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Bij mij op de ps2 met Arsenal gaat het lekker: Inter in de laatste seconde met 4-3 verslagen, en de Mexicaan Vela (samen met zijn landgenooit Dos Santos de 'kemphaantjes :D') had een verwachte alg van 83, maar hij is nu 88. Hij was al 2 punten meer, omdat hij in het 1ste seizoen van 78 naar 80 klom. Oja, Vela's verwachte alg. is bij mij 95 (dus eigenlijk wordt ie 100, maar dat kan natuurlijk niet. :cab:) en Dos Santos wordt 97 (met mijn 2 punten 99).

Yeah! :Y

Bewerkt: door Cabyon
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Hoe upload je fotos naar EA Football World? Heb al verschillende dingen geprobeerd maar tijdens een herhalings "menu" niet op de r3 knop drukken (kan wel, maar dan gebeurt er niets ;))

bvd

Geplaatst:

Ten eerste moet je aangemeld zijn bij EA. Dit doe je in het hoofdmenu als je de game aanzet. Er staat dan helemaal onderin: Aanmelden bij EA. Als je dat hebt gedaan start je het spel op en neem je foto's wanneer je maar wilt. Deze foto's zullen automatisch naar EAFootballWorld worden geüpload. Dit moet lukken. Ik denk dat je niet aangemeld was bij EA.

Geplaatst:

Ik ben aangemeld bij EA omdat ik ook filmpjes heb opgenomen en bekeken heb via FootballWorld.

Ik kom alleen niet uit de procedure van het screenshot maken, omdat hoevaak ik ook de r3 knop indruk er niets gebeurt.

Geplaatst:
Uhm probeer misschien is in Orbit(Camera Modus) te zetten misschien werkt dat

Dit heb ik ook al vaak geprobeerd maar het werkt nog steeds niet.

Kan iemand uitleggen hoe jullie het doen of misschien een filmpje ervan (als dat niet teveel zou zijn) :)

Bij voorbaad dank!!!

Geplaatst:

Ik simuleer nu heel veel, en Fabregas scoort gewoon elke wedstrijd wel een keer of twee. Als ik zelf speel kan hij gewoon niet scoren. Vanaf waar ik ook schiet, met Fabregas vliegt de bal er nooit in. Negredo, van Almeria, staat gewoon drie seizoenen achter elkaar eerst. Fabregas heeft er 5 in liggen, wat al best wel veel was, en Negredo had er opeens al 17!

Daarnaast heb ik een heel mooi team. Kaka is verkocht voor €107.000.000. Cristiano Ronaldo is €102.000.000 waard. Daarnaast heb ik nog spelers van 60 miljoen en hoger. Echt een helden team. Scout heeft zonet een mooie keeper gehaald, 89 alg, 20 jaar :) Heel mooi team :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...