Jump to content

Fifa09

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik simuleer nu heel veel, en Fabregas scoort gewoon elke wedstrijd wel een keer of twee. Als ik zelf speel kan hij gewoon niet scoren. Vanaf waar ik ook schiet, met Fabregas vliegt de bal er nooit in. Negredo, van Almeria, staat gewoon drie seizoenen achter elkaar eerst. Fabregas heeft er 5 in liggen, wat al best wel veel was, en Negredo had er opeens al 17!

Daarnaast heb ik een heel mooi team. Kaka is verkocht voor €107.000.000. Cristiano Ronaldo is €102.000.000 waard. Daarnaast heb ik nog spelers van 60 miljoen en hoger. Echt een helden team. Scout heeft zonet een mooie keeper gehaald, 89 alg, 20 jaar :) Heel mooi team :)

hahah nice;)

Dan heb je geld:p ach ik heb liever de spelers als het geld;)

• Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

40

• AXIO

40

• End Of The Riot

32

• Zaahed

26

Geplaatst:

Hoe wil je de spelers dan halen? Ik verkoop de spelers op het beste moment, als ze niet meer beter kunnen worden. Kaka was al 28, dus veel beter worden ze niet. 107 miljoen is dan altijd lekker. Ook maak ik lekker veel winst met scouten. Ik heb nu 232 miljoen op de bank :) Dus, beste spelers, kom maar :)

Geplaatst:

Jah daarin heb je allemaal gelijk hoor;)

Maar het is toch altijd het leukste om met de beste spelers van het moment te spelen hoor en daar een goed team van te vormen.

beter doen we nog ff een potje visser??;)

Geplaatst:

is dat met Notts County :puh: (visser23)

Ik heb ronaldo ook gekocht met notts county voor 92 miljoen

Oja en ik vond het nodig om Karim Benzema als wissel te kopen :puh:

Geplaatst:

Nee, nieuwe gestart met Real Madrid. Alles is weer boven de 90 hoor :) Net alleen een nieuwe gescout van 86!! Hij is 18 jaar, echt een held. Ronaldo is nu 150 miljoen waard. De keeper is 120 miljoen (gescout en binnengehaald voor maar 3 miljoen).

Bij mij is Benzema 93 alg, en moet je voorstellen: hij staat bij mij op wissel :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, nieuwe gestart met Real Madrid. Alles is weer boven de 90 hoor :) Net alleen een nieuwe gescout van 86!! Hij is 18 jaar, echt een held. Ronaldo is nu 150 miljoen waard. De keeper is 120 miljoen (gescout en binnengehaald voor maar 3 miljoen).

Bij mij is Benzema 93 alg, en moet je voorstellen: hij staat bij mij op wissel :puh:

Bij mij 92,5 :puh: en hij staat op wissel zal straks even mijn notts opstelling posten :puh:

Bewerkt: door MrIndependent
Geplaatst: (bewerkt)

Hehe oké :puh: Ik heb hier net Christiano Ronaldo verkocht voor 168 miljoen! Dus in totaal heb ik nu een totaal van 573 miljoen! Verder kunnen Rooney, Diego en Sneijder nog weg voor allemaal meer voor dan 50 miljoen :D

Probleem is, ik wil Messi en David Silva halen, maar Barça en Valencia hebben te weinig spelers, terwijl ze beide zo'n 26 spelers in hun team hebben :7 Is dat een bug ofzo?

Edit: ik heb Rooney verkocht voor 68 miljoen en Diego voor 77, erg veel winst dus weer. Heb nu 721 miljoen! Daarnaast heb ik Fernando Torres op 29 jarige leeftijd gratis opgepikt. Die ga ik dus doorverkopen wat nog zo'n 70 miljoen mee neemt :)

Bewerkt: door Visser23
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ben weer even verder gegaan met mijn game en zie hier het resultaat! Onder andere Benzema is verkocht voor €110 miljoen. Ook Albiol is vertrokken voor meer dan €80 miljoen. Ik wou even testen of je ook verder kan gaan dan €999.999 en inderdaad, dat kan. Ik heb nu: €1.063.417.980,-. Heerlijk team, veel gescout en alsnog vijf sterren. Beter kan niet :)

Geplaatst:
Ik ben weer even verder gegaan met mijn game en zie hier het resultaat! Onder andere Benzema is verkocht voor €110 miljoen. Ook Albiol is vertrokken voor meer dan €80 miljoen. Ik wou even testen of je ook verder kan gaan dan €999.999 en inderdaad, dat kan. Ik heb nu: €1.063.417.980,-. Heerlijk team, veel gescout en alsnog vijf sterren. Beter kan niet :)

Meen je niet!!! :O

Met welke ploeg was je begonnen? :?

Geplaatst:

Oh, Real Madrid was nu mijn begin ploeg. Laagste van het team is nu 87, inclusief reserves en wisselspelers.

Ik ben nu begonnen met Volendam op Wereldklasse. Heb al het beste team van de Eredivisie. Ik simuleer alles, en heb net 3-1 van Inter gewonnen in de Champions League. Ook Liverpool is verslagen. Eerst 1-0 verloren, daarna 4-2 winnen :)

Heerlijk gewoon :)

Geplaatst:

Wow man! Wat een geld! Mag ik je team met Volendam eens zien, aangezien je gewoon Internazionale en Liverpool verslaat? :tu:

Hoe worden de spelers zo goed bij jou? Mijn spelers groeien bijna niet als ik alles simuleer. :( En hoe kom je zo snel aan dat geld? :klap:

Geplaatst:

Mijn team met Volendam gaat als volgt:

Positie Basisspeler? Naam Leeftijd Algemeen
Keeper Ja Svensson 17 86
Verdediger Ja Jusuf 21 88
Verdediger Ja Pérez 19 85
Verdediger Ja Albiol 29 91
Verdediger Ja Raucher 23 90
Middenvelder Ja Kantari 18 85
Middenvelder Ja Calã 19 89
Middenvelder Ja Owens 20 85
Middenvelder Ja Van den Boogaart 19 83
Aanvaller Ja Herios 21 90
Aanvaller Ja Biarik 22 87
Keeper Nee Ruefli 26 98
Verdediger Nee Shields 20 84
Verdediger Nee Fucile 21 85
Verdediger Nee Beuckert 19 84
Middenvelder Nee Cazorla 29 87
Middenvelder Nee Platt 19 86
Middenvelder Nee Heras 18 83
Verdediger Nee Monteiro Jr. 25 81
Keeper Nee Chanko 24 86
Middenvelder Nee Baroni 27 71

De meeste spelers scout ik. Ik kies 'zoek uitgebreid' en dan de positie. Dit doe ik altijd in Europa, want daar zitten de beste spelers. De meeste spelers van dit team heb ik dus gescout. Een aantal gratis opgepikt en een aantal gekocht. Het gaat mij om het algemeen, maar de spelers moeten wel jonger zijn dan 20 als ik ze koop. Ik koop ze dan voor maximaal 8 miljoen. Onder de 20 jaar groeien de spelers het snelst. Als ze rond de 27/28 zijn verkoop de spelers voor veel meer geld. Zo heb ik dus een speler die ik heb gekocht voor 3 miljoen voor 82 miljoen verkocht (was met andere game). Nu met Volendam heb ik €122.421.300. Denk er wel om: zorg ervoor dat je met upgrades alles vol hebt. Zo groeien spelers nog sneller, en krijg je betere spelers door je scout. Ook kan je dan meer geld krijgen door kaartverkoop.

Geplaatst:

Wow wat een team! _O_ Op een paar na zijn het allemaal hele jonge spelers! Ook bedankt voor je uitleg, ik heb namelijk altijd alleen maar slechte spelers als ik een keer scout. :-(

Wat bedoel je met upgrades? Waar kan ik die vinden? Want daar heb ik nog nooit van gehoord. :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...