Visser23 Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 (bewerkt) Als je bij Coach op het driehoekje drukt (ps3), dan krijg je een menu. Ga naar Kantoor. Hier staat het kopje Stafupgrades. Als je hier op klikt zie je allemaal staff onderdelen. Upgrade alles tot het hoogste niveau en je spelers zullen beter worden, minder vermoeid, je scout wordt beter én je kan je stadion 'uitbreiden'. @Hieronder: Geen probleem, en succes met je team Bewerkt: 23 juli 2009 door Visser23 Reageren
Guardado Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Oke, bedankt! Ik wist het nooit zeker of ik wel dat geld moest uitgeven, maar nu weet ik het wel. Bedankt voor je goede hulp, nu ga ik proberen net zo'n team en geld als die van jou te krijgen. Reageren
Barcelonagek Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) mwa is het niet leuker om met echte namen te spelen die je ook kent ? en zegt ie dat hij het niet veel speeltXD nice gedaan Bewerkt: 23 juli 2009 door Barcelonagek Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Even vraagje. Hoe zit het met die licenties bij FIFA? Ik weet dat bij PES bijvoorbeeld de BundesLiga ontbreekt e.d. Heeft FIFA wel alle licenties (of meer of minder dan FIFA)? En bijvoorbeeld bij het Nederlands elftal, ik heb gehoord dat daar geen licentie voor is, kan je dan wel bij de opties gewoon alsnog die spelers erin zetten of moet je altijd met van die rare namen spelen? Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Fifa heeft alle licenties op een paar na. Inderdaad ontbreekt het Nederlands Elftal. Het gekke is, alleen in het Nationale team ontbreken de echte namen. Deze zijn bij de clubs gewoon normaal. Neem Sneijder. Die is bij Real Madrid gewoon Sneijder, maar bij het Nederlands Elftal heet hij anders. Van de competities heeft Fifa alle licenties volgens mij. De Russische League ontbreekt volgens mij wel, en zo zullen er wel meer zijn, maar die zullen er in Fifa 10 wel inzitten. De namen kan je helaas niet aanpassen, dus zul je het moeten doen met de namen die er al zijn. De Belgische League daarintegen heeft wel alle licenties. Die waren er bij Fifa 08 niet. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Van die competities is wel chill. Maar balen dat je niet eens de namen kan aanpassen van het Nederlands elftal. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Op het nederlands en volgens mij ook het Servisch elftal na, hebben alle andere teams de licenties. Het is gewoon balen dat het juist bij Nederland niet zo, maar over een paar jaar denk ik dat fifa die licenties wel zal hebben. Reageren
Barcelonagek Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) nederlandselftal kan je aanpassen hoor heb het gister nog gedaan. ik moet zeggen dat ik de russische competitie ook niet echt mis om eerlijk te zijn.ik vind het wel jammer dat bijv het stadion van ajax en tottenham weg zijn.Ik vind dat brengt bij zo'n carriere toch zo zijn charme mee en sfeer.Ik speel nu met vriend bij dortmunt nou dat is gewoon geweldig stadion en dan merk je ook die sfeer. Bewerkt: 24 juli 2009 door Barcelonagek Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Je kan alleen de posities veranderen, heb ik net gezien. De namen kunnen niet veranderd worden. Wel kan je andere spelers een Nederlands paspoort geven, zodat ze in het Nederlands Elftal voetballen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) Van die competities is wel chill. Maar balen dat je niet eens de namen kan aanpassen van het Nederlands elftal. Je kan er wel de echte spelers in zetten. EDIT: Ik had de posts hierboven niet gelezen. Bewerkt: 24 juli 2009 door End Of The Riot Reageren
Barcelonagek Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Wat is de mooiste club om te beginnen met speltype coach vinden jullie. Dan bedoel ik het over sfeer,competitie,bekende namen kwa spelers en dan hoef het niet persee kwaliteit spelers te zijn want dan kan ik net zo goed gelijk bij barcelona beginnen. en wat zijn nou kwa naam(in het echt ook bekend) grote talenten voor een club die suptop is in europa. dus niet de grootste talenten in de wereld maar die daar net onder? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 De mooiste club om mee te beginnen is vind ik Leeds United. Je hebt geen bekende namen maar de club heeft wel een grote historie en hun 2 spitsen, Beckford en Bechio zijn fantastisch. Ik sta nu eerste in de Engelse Championship op wereldklasseniveau, en ik heb de League Cup gewonnen en die 2 spitsen hebben beide een rating van 86 terwijl ze bij de 60 begonnen. Ik moet nog 8 wedstrijden en mijn 2de seizoen is dan afgelopen, ik twijfel nu over wat ik ga doen. De premiership ingaan met Leeds United en proberen Europees voetbal te halen of een andere club kiezen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Palmeiras vind ikzelf wel een leuke club om mee te beginnen met onder andere Keirrison en Marquinhos. Ze zijn jong en groeien daarom snel. Ze zijn allebei al in de 70 en onder de 20 jaar oud. @Hierboven: 26 groeien op wereldklasse en in 2 seizoenen is onmogelijk Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Oke ik beken ik heb het 2de seizoen wereldklasse gedaan de eerste was professioneel, maar zelfs met wereldklasse win ik soms met 5-0 en 6-0 van teams uit dezelfde divisie. In het 2de seizoen volledig wereldklasse heeft mijn beste topscoorder in 39 duels 90 x gescoord. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Attentie XD De Russische Competitie zal in de Current Gen(PC PS2 Wii etc.) Versies zitten voor de Next Gen is de licentie te laat aangevraagd ofzoiets weet niet precies Marquinhus die had ik bij de tukkers gekocht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.