End Of The Riot Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Attentie XD De Russische Competitie zal in de Current Gen(PC PS2 Wii etc.) Versies zitten voor de Next Gen is de licentie te laat aangevraagd ofzoiets weet niet precies Marquinhus die had ik bij de tukkers gekocht Waar slaagt dat op. Volgens mij wordt er meer verkocht bij next gen dan bij de Ps2 of Wii... xD Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Weet er iemand of er een beloning ofzo is als je speltype coach uitspeeld, Of als je alle bekers hebt gewonnen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Nee, is er niet. Voor beiden is er geen beloning. Wel is er een beloning voor: 'speel één seizoen uit zonder te simuleren'. Die kan je wel halen. Ook moet je 50 spelers kopen in Speltype Coach, maar zodra je de 50 hebt hoef je coach niet af te ronden. @Hieronder: Ja. Voor de rest zijn er namelijk geen beloningen. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Nee, is er niet. Voor beiden is er geen beloning. Wel is er een beloning voor: 'speel één seizoen uit zonder te simuleren'. Die kan je wel halen. Ook moet je 50 spelers kopen in Speltype Coach, maar zodra je de 50 hebt hoef je coach niet af te ronden. Heb je t nu over die Throphy's??? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Nee, is er niet. Voor beiden is er geen beloning. Wel is er een beloning voor: 'speel één seizoen uit zonder te simuleren'. Die kan je wel halen. Ook moet je 50 spelers kopen in Speltype Coach, maar zodra je de 50 hebt hoef je coach niet af te ronden. Heb je t nu over die Throphy's??? Ja hij heeft het over de trophy's of archievements (xbox 360). Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Die heb ik dus nie, dus daar heb ik geen flikker aan. maargoed toch bedankt. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Speel een Seizoen uit als Coach zonder te simuleren. Heb ik al gehaald. Vet makkelijk. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Die heb ik dus nie, dus daar heb ik geen flikker aan.maargoed toch bedankt. Je krijgt er dan misschien wel niets voor maar het houdt je wel lekker lang bezig. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Hoe kun je op de ps3 het beste scoren, Met een afstandschot. want op youtube staan filmpjes waarin iemand van een flinke afstand buiten de zestien een bal in de kruising knalt. maar als ik van zo'n afstand wil schieten, gaat hij of altijd naast of altijd over. tips? Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Hoe kun je op de ps3 het beste scoren, Met een afstandschot.want op youtube staan filmpjes waarin iemand van een flinke afstand buiten de zestien een bal in de kruising knalt. maar als ik van zo'n afstand wil schieten, gaat hij of altijd naast of altijd over. tips? Pak een goede speler, bijvoorbeeld Eto-o of Torres, die hebben allebei een heerlijk schot in het rechterbeen... Links is eto-o niks ( En oefen een beetje dat je weet hoe hard je ong moet schieten Het lukt mij met SP wel, maar met MP pakt de keeper hem altijd MP speelt heel anders .. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Hallo, ik ben nu bezig met m,n 2de seizoen bij barcelona, maar m,n team raakt de heletijd vermoeid, ik geef iedereen genoeg rust, maar alsnog raken ze heel vermoeid, en zo worden wedstrijden heel moeilijk dus heeft iemand een oplossing? Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Je moet even naar Stafupgrades toe gaan en de conditietrainer helemaal vol maken. Dit kost echter wel geld, dus je kan hem ook in kleine stukjes upgraden. Als deze helemaal vol is zullen je spelers minder snel vermoeid raken. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Als ik een wedstrijd speel online kan ik kiezen gasten uitkiezen met driehoekje, maar mijn vraag is wat bedoelen ze hiermee en wat kan je hiermee? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Als ik een wedstrijd speel online kan ik kiezen gasten uitkiezen met driehoekje, maar mijn vraag is wat bedoelen ze hiermee en wat kan je hiermee? Volgens mij kan je dan mensen uit je friend list uitnodigen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Dit is alleen bij online wedstrijden zo. Als er iemand bij je zit, kan je met zijn tweeën in één team zitten. Dus dan speel je als het ware twee tegen een. Denk er wel om dat je met controller 1 de wedstrijd op start en met controller 2 op driehoekje drukt, anders krijg je een foutmelding. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.