NickBonJovi Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ok ik kom nog bij het naamscherm, maar als ik klik op Start at area 1, zegt ie security error. Wat moet ik doen? Reageren
CarThief Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Volgensmij zag ik ook je posts in die ene topic over het kopen? Mischien moet je hem downloaden van de rockstar website dinges? De gekochte kan wat TE oud zijn voor je PC. En dat kreeg ik ook eens met mappen testen. Ik denk dat het aan de versie ligt, of heb je iets verandert? Anders kan je altijd proberen te her-installeeren, of mischien de patchpack downloaden, die zit op www.gtamp.com en mischien ook hier? Verder weet ik het niet. Anders kan het aan je besturings systeem liggen van je PC? Of probeer de GTA2 die je kan downloaden van rockstar als je dat niet gedaan hebt. Reageren
NickBonJovi Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Volgensmij zag ik ook je posts in die ene topic over het kopen?Mischien moet je hem downloaden van de rockstar website dinges? De gekochte kan wat TE oud zijn voor je PC. En dat kreeg ik ook eens met mappen testen. Ik denk dat het aan de versie ligt, of heb je iets verandert? Anders kan je altijd proberen te her-installeeren, of mischien de patchpack downloaden, die zit op www.gtamp.com en mischien ook hier? Verder weet ik het niet. Anders kan het aan je besturings systeem liggen van je PC? Of probeer de GTA2 die je kan downloaden van rockstar als je dat niet gedaan hebt. Thanks ^^ Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Ik kreeg dat altijd bij het cheaten, maar daarna werkte het weer. En carthief heeft gelijk, als je wilt spelen kun je 'm beter van R* downloaden. Reageren
1974 Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ik kreeg dat altijd bij het cheaten, maar daarna werkte het weer. En carthief heeft gelijk, als je wilt spelen kun je 'm beter van R* downloaden.Ja dat kun je beter doen,maar dan is wel de Molotov Bug eruit,en dat is wel jammer . Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ik kreeg dat altijd bij het cheaten, maar daarna werkte het weer. En carthief heeft gelijk, als je wilt spelen kun je 'm beter van R* downloaden.Ja dat kun je beter doen,maar dan is wel de Molotov Bug eruit,en dat is wel jammer . Wat is die molotov bug dan? Reageren
1974 Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Ik kreeg dat altijd bij het cheaten, maar daarna werkte het weer. En carthief heeft gelijk, als je wilt spelen kun je 'm beter van R* downloaden.Ja dat kun je beter doen,maar dan is wel de Molotov Bug eruit,en dat is wel jammer . Wat is die molotov bug dan? Dan moet je ergens op een hoog gebouw gaan staan (het kan het beste in level 2)dan spring je naar beneden,en dan gooi je molotov cocktails en als je zo blijft doorgaan met gooien dan kun je zeg maar vliegen.Maar dit is eruit gehaald in de downlaod versie . Reageren
CarThief Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Die molotov truc werkt nog steeds, als je gewoon de patchpack download ergens, en dan op de een of andere manier (inclusief multiplayer!) de versie verandert. Iedere versie heeft wel zo'n beetje zijn eigen bugs, de ene heeft wat met de chat, de andere de radio, en andere weer de molotov/grenade bug. Wel handig om overal te komen, en in versies waar je dat niet kan, kan je altijd de teleport truc er dan mee doen, waarmee je naar boven teleporteert, terug op de zelfde hoogte wat je op een vreemde manier verliet. Is wel wat lastig uit te leggen, en kost tijd, dus niet altijd handig zoals in multiplayer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.