Jump to content

driver VS gta(welke is de beste.)

welke vind jij beter.  

34 leden hebben gestemd

1. 1. driver of gta

• driver
      4
    • gta
      23
    • allebei
      6
    • weet niet
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

de titel zegt het al welke vind jij het beste.

ik vind ze allebei geweldig.driver van wege het rijden en gta van wege goeie verhaalijnen.

PS:ik vond met de zoekfunctie niks met de zelfde naam.

Bewerkt: door 1973
  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 1974

20

• studio dewolf

9

• Hepburn High

3

• js007

2

Geplaatst:

Dit is een gtaforum :puh: Mensen loggen zich in omdat ze graag de GTA-serie spelen :puh: Het is nogal voorspelbaar welke game de voorkeur krijgt hier, dus jullie mogen raden wat de mijne is (Hint: Grand Theft....)

Geplaatst:

Wel...

Niet gemakkelijk, daar Driver 1 mijn eerste Playstationspel was. Daarna Driver 2, Driver3 op PS2 en nog daarna Driver PL op PS2 (en nu weer Driver1 op de PC :7)

Mijn punten gaan naar Driver hoewel het vol bugs zit altijd :-( Dat vind ik het spijtige eraan

Maar GTA ken ik minder goed, dus neem ik toch maar Driver, door de vroege jeugdherinneringen ^_^

Geplaatst:

Ha mooie vergelijking, ik had vroeger de eerste Driver op de PS1 gespeeld. Zelfs de eerste GTA ziet er nog mooier uit van 1997. :7

Geplaatst:

Ik kies toch maar voor Grand Theft Auto. Driver vind ik zo houterig. Dat is lelijk. Maar ik weet ook niet welke GTA je bedoelt. Maar toch GTA uit 1997 is toch mooier dan Driver :puh: . Ik weet niet maar ik vind Driver zo saai. Je speelt een paar dagen dan is er geen reet meer aan :) . Dat vind ik bij GTA niet. Daarbij kan ik gewoon verder spelen. En het begint niet saai te worden. Daarom kies ik voor GTA. Ik begin niet eens over de graphics. Want die vind ik soiezo lelijk :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...