Jump to content

driver VS gta(welke is de beste.)


1974

welke vind jij beter.  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. driver of gta

    • driver
      4
    • gta
      23
    • allebei
      6
    • weet niet
      1


Recommended Posts

Wow, Driver is geen ripoff hoor. De eerste Driver was een revolutionair spel. Ik wist niet wat ik zag toen ik dat voor het eerst speelde, die hele 3D-wereld waarin je kon rijden was geweldig. Toen was GTA nog top-down. Eigenlijk hebben ze niets met elkaar te maken, buiten dat het in beide spellen om auto's ging. Driver moest het voor een groot deel hebben van de mooie replay optie die je had, je kon een hele 70s-stijl achtervolgingsfilm maken.
da,s waar het heeft niks gemeen eigenlijk.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1974

    20

  • studio dewolf

    9

  • Hepburn High

    3

  • js007

    2

Wow, Driver is geen ripoff hoor. De eerste Driver was een revolutionair spel. Ik wist niet wat ik zag toen ik dat voor het eerst speelde, die hele 3D-wereld waarin je kon rijden was geweldig. Toen was GTA nog top-down. Eigenlijk hebben ze niets met elkaar te maken, buiten dat het in beide spellen om auto's ging. Driver moest het voor een groot deel hebben van de mooie replay optie die je had, je kon een hele 70s-stijl achtervolgingsfilm maken.
da,s waar het heeft niks gemeen eigenlijk.

Nu ze die nieuwe weg zijn ingeslagen met Driver (lees Driv3r en Driver Parallel lines) (zijn de enige die ik ken die er zo uit zien) lijkt het wel weer op GTA.. De eerste Driver die ik me kan herinneren was echt nog alleen op het rijden voor criminele organisaties gericht. ( je kon niet uitstappen, je kon niet schieten etc.) Nu je dat allemaal wel kan is het eigenlijk best wel een ripoff van GTA zoals er zoveel zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb van de Driver reeks alleen maar Driver 2 gespeeld, en ik vond er eerlijk gezegd niet zo veel aan. Als ik dan ook nog is lees dat dit één van de beste Driver's is, en dat de vervolgen hier niet meer aan kunnen tippen, dan weet ik toch wel zeker dat ik GTA veel beter vind.

GTA heeft gewoon een veel plezantere sfeer, meer humor, betere gameplay enzovoort. Daarom gaat mijn stem met veel voorsprong uit naar GTA.

EDIT: Je had misschien beter een poll aangemaakt, dan was het wat overzichtelijker geweest. Kan één van de moderators even een poll aanmaken?

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Gta komt zoiezo op de eerste plaats te staan boven driver. Ik ben zowat met Gta opgegroeid en vond het Gta 1 al een topgame.(vroeger dan :puh: )
tja ik ben opgegroied met DRIVER en helaas heb ik hier ook meer pret mee gehad.ik heb ook wel pret met GTA 1 en GTA 2 gehad maar met DRIVER echt meer.DRIVER 2 heb ik een keer gezien bij een klasgenoot en dat vond ik best lachen hoe die man rende :klap: was gewoon lollig.helaas heb ik die nooit gehad :cry: .driv3r heb ik ook gespeeld maar die vond ik echt kwats en paralell lines ging wel.ik vind ze allebei echt wel geweldig :):) .

EDIT:gta-freak 2 ik weet dat ik een poll had moeten maken maar ik wist niet hoe dat in zijn werking ging.

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

de titel zegt het al welke vind jij het beste.

ik vind ze allebei geweldig.driver van wege het rijden en gta van wege goeie verhaalijnen.

PS:ik vond met de zoekfunctie niks met de zelfde naam.

Is dat een vraag ? :D

Volgens mij kent de helft van gtaforum driver niet eens GTA is 10 keer beter dan driver.

Link to comment
Delen op andere websites

Driver heeft voordelen en nadelen. Auto's rijden is realiteit zelfs ook hoe ze botsen maar bij GTA niet.Veel keer auto omgekeerd en brand en ontplof. Hij heeft ook mooier graphic dan GTA. Maar nadeel is weinig mogelijkheden en GTA veel mogelijkheden.

Link to comment
Delen op andere websites

Driver heeft voordelen en nadelen. Auto's rijden is realiteit zelfs ook hoe ze botsen maar bij GTA niet.Veel keer auto omgekeerd en brand en ontplof. Hij heeft ook mooier graphic dan GTA. Maar nadeel is weinig mogelijkheden en GTA veel mogelijkheden.
ze zouden eigenlijk driver en gta moeten combineren :D .

driver25895fb3.png

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT:gta-freak 2 ik weet dat ik een poll had moeten maken maar ik wist niet hoe dat in zijn werking ging.
Dat gaat als volgt. Je start een topic zoals je nu had gedaan. Als het goed is vul je een 'titel' en 'ondertitel' in. Onder de 'ondertitel' zul je het volgende zien staan:

Poll Klik hier om de poll van dit onderwerp te bewerken

Je klikt op de onderstreept tekst. Vervolgens zul je een titel voor de poll moeten maken. Daarna stel je de vraag. Daarna moet je klikken op [Keuze toevoegen]. Hier zul je de antwoorden waaruit de leden kunnen kiezen moet maken. Als je uiteindelijk een onnodige antwoord ziet klik je op de rode [X] ernaast. Je kunt maximaal 3 vragen stellen met 14 antwoordmogelijkheden.

GTA-fan2... :)

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT:gta-freak 2 ik weet dat ik een poll had moeten maken maar ik wist niet hoe dat in zijn werking ging.
Dat gaat als volgt. Je start een topic zoals je nu had gedaan. Als het goed is vul je een 'titel' en 'ondertitel' in. Onder de 'ondertitel' zul je het volgende zien staan:

Poll Klik hier om de poll van dit onderwerp te bewerken

Je klikt op de onderstreept tekst. Vervolgens zul je een titel voor de poll moeten maken. Daarna stel je de vraag. Daarna moet je klikken op [Keuze toevoegen]. Hier zul je de antwoorden waaruit de leden kunnen kiezen moet maken. Als je uiteindelijk een onnodige antwoord ziet klik je op de rode [X] ernaast. Je kunt maximaal 3 vragen stellen met 14 antwoordmogelijkheden.

GTA-fan2... :)

:? ik begrijp het echt niet :? . Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Duidelijk GTA voor mij. Driver heb ik nooit goed gevonden. Deel 1 was nog wel redelijk, maar destijds genoot ik veel meer van GTA2. Driver 2 vond ik ook nog wel enigzins vermakelijk maar als ik er nu op terugkijk zie ik er maar weinig kwaliteit in, behalve de mooie cutscenes. Over Driv3r wil ik geeneens beginnen, wat viel dat tegen zeg. Dus zekers GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...