Jump to content

driver VS gta(welke is de beste.)

welke vind jij beter.  

34 leden hebben gestemd

1. 1. driver of gta

• driver
      4
    • gta
      23
    • allebei
      6
    • weet niet
      1

Recommended Posts

Geplaatst:
Driver is een vette GTA rip-off. Bij Rockstar lachen ze om driver en ik ook :schater:

waarom zou het een rip off zijn?

dan zijn alle free roaming games rip offs van gta (of iig zulke spellen, naja je snapt het wel )

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 1974

20

• studio dewolf

9

• Hepburn High

3

• js007

2

Geplaatst: (bewerkt)
Driver is een vette GTA rip-off. Bij Rockstar lachen ze om driver en ik ook :schater:
driver 1 en 2 vind ik geen rip-off,s.

driver 2

driver 2 driver 2 driver 2driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2

driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2

driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2

driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2

driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2

driver 2 driver2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver

even tussen door lol ^_^.

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

GTA is natuurlijk het beste, zag er elke keer nog beter uit dan Driver (heb ze namelijk beide gespeeld). GTA is veel uitgebreider dan Driver, als je Driver hebt uitgespeeld is er niet veel meer aan, maar als je GTA uit hebt gespeeld is er nog genoeg te ontdekken en te doen.

Geplaatst:

Driver heeft mooier graphic en schade van auto's is realischer dan gta maar gta heeft meer gameplay dan driver.

Geplaatst:

driver 2

driver 2 driver 2 driver 2driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2

driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2

driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2

driver 2 driver2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver 2 driver

Eerst vond je driver 2 wel een rip off :? Make up your mind bro......

Geplaatst:

driver 2

Eerst vond je driver 2 wel een rip off :? Make up your mind bro......

ja dat dacht ik maar het blijkt toch niet zo want in gta1 en 2 kon je schieten en driver 1 en 2 dus niet :D.
Geplaatst:

dan is het maar een rip-off want ik vindt D2 beter dan gta sa.en de helft van de school waar ik op zit is daar mee eens(eigenlijk de hele school).

Geplaatst:

Precies! :tu:

Driver zuigt zéér bad-ass!

GTA4Life! ^_^:dans:

Geplaatst:

GTA is opzicht wel uitgebreider qua mogelijkheden, gameplay enzovoorts. Maar Driver heeft bij mij absoluut de voorkeur als het om grafics, en het besturen van voertuigen gaat. Bij gta kun je een auto omrollen door er maar tegenaan te lopen. De auto's zijn véél te licht, en daardoor sturen ze ook veel te makkelijk.

Driver krijgt van mij in ieder geval qua besturing en grafische aspecten de voorkeur. Aan de andere kant scoort GTA hoger als het aankomt op missies, lopen en schieten.

Geplaatst: (bewerkt)

Wow, Driver is geen ripoff hoor. De eerste Driver was een revolutionair spel. Ik wist niet wat ik zag toen ik dat voor het eerst speelde, die hele 3D-wereld waarin je kon rijden was geweldig. Toen was GTA nog top-down. Eigenlijk hebben ze niets met elkaar te maken, buiten dat het in beide spellen om auto's ging. Driver moest het voor een groot deel hebben van de mooie replay optie die je had, je kon een hele 70s-stijl achtervolgingsfilm maken.

Bewerkt: door NilsHolgersson
Geplaatst:

ik vind driv3r en driver *pl best slecht ik bedoel dat ze bij driver 1 en 2 alles uit eigen duim gezogen hebben maar bij 3 en PL hebben ze meer afgekeken van gta.

*parallel lines

• 2 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...