Jump to content

GTA3 World Trade Center plaats


GTA_PEEKCITY

Recommended Posts

ik denk dat ze het gebouw in een constructie is veranderd door R* en de darkel zit verstopt (is weggewerkt in zwervers) hoe weet ik dit onderzoeken doen na het lezen van dit topic. en dat gebouw is dat gebouw na die aanslag maar dan in aanbouw. tadaa ga zelf maar na. ^_^ maar je moet maar naar de manelijke zwerver kijken die lijkt op darkel en dat gebouw wtc in opbouw is.

ik hop dat ik gewlijk heb :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • claud

    4

  • GTA_PEEKCITY

    4

  • Lantyz

    3

  • js007

    3

ik denk dat ze het gebouw in een constructie is veranderd door R* en de darkel zit verstopt (is weggewerkt in zwervers) hoe weet ik dit onderzoeken doen na het lezen van dit topic. en dat gebouw is dat gebouw na die aanslag maar dan in aanbouw. tadaa ga zelf maar na. ^_^ maar je moet maar naar de manelijke zwerver kijken die lijkt op darkel en dat gebouw wtc in opbouw is.

ik hop dat ik gewlijk heb :duh:

Darkel werd verwijderd.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat ze het gebouw in een constructie is veranderd door R* en de darkel zit verstopt (is weggewerkt in zwervers) hoe weet ik dit onderzoeken doen na het lezen van dit topic. en dat gebouw is dat gebouw na die aanslag maar dan in aanbouw. tadaa ga zelf maar na. ^_^ maar je moet maar naar de manelijke zwerver kijken die lijkt op darkel en dat gebouw wtc in opbouw is.

ik hop dat ik gewlijk heb :duh:

Darkel werd verwijderd.

hey op mijn ps2 spel loopt hij rond hoor ik heb gechekt maar hij is tussen de middag verdwenen en op mijn pc had ik het spel eens en wat loopt daar darkel :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je daar echte Bewijzen voor, als je nog een screenshot kan maken wil je die dan maken? ^_^

Als je in het een op wikigta en dan Darkel opzoekt krijg je genoeg info dat hij er rond loopt en dat hij uit het spel verwijdert zou zijn maar dat hij geen echte rol meer heeft kijk in dit topic voor meer info!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

maar er word ook gezegt dat curtly iets met hem te maken heeft.

dat is niet waar want curtly is gewoon curtly bob die je in cutting the grass moet vermoorden.

dus curtly bestaat en is nooit verwijdert er zijn zelfs screenshots van.

Link to comment
Delen op andere websites

[..] dat is niet waar want curtly is gewoon curtly bob die je in cutting the grass moet vermoorden. [..]

Je haalt twee mensen door elkaar: "Curtly" en "Curly Bob". Beide namen lijken op elkaar, maar zouden toch twee personen moeten zijn. De reden dat Curtly van Curly onderscheiden werd, is te danken aan de zeer kleine achtergrondinformatie die we van hem hebbben, welke geen link naar Curly Bob legt.

Lees hier meer over Curtly.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind eigenlijk dat we nu heel erg afdwalen van waar het om ging: het WTC dat er niet instaat.

Nu praten we over curtly :N

Ondertussen heeft de topicstarter wel vernomen waarom het WTC er niet inzit.

Van mijn part kan dit topic gesloten worden.

>>> Door Bling: Als het echt uit de hand begint te lopen, dan zeg ik (of een ander crewlid) er wel wat van. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind eigenlijk dat we nu heel erg afdwalen van waar het om ging: het WTC dat er niet instaat.

Nu praten we over curtly :N

Ondertussen heeft de topicstarter wel vernomen waarom het WTC er niet inzit.

Van mijn part kan dit topic gesloten worden.

ja maar het gerucht van wtc en de moord op donald love zouden met darkel te maken hebben.

curtly heeft met darkel te maken en daarom dacht ik dat er geen verschil is tussen curly en curtly maar zou die ene die bij darkel hoord niet een zwever-vrouw zijn dat de zwervers in de tunnel deel 1 en 2 van darkel en deel 1 en 2 van darkels vrouw curtly zijn.

waarom zouden die zwervers anders op darkels plek zijn.

denk over de logica na en andwoord hierop

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het gevonden!!!

ik viel eens in de blue hell bij het politie bureau, en toen stond ik daar te kijken om de politie helikopter te stelen maar ik viel door het gebouw langs het raam in de blue hell. ik zag daar een tooren een hele hoge die heel lang naar beneden ging ik heb er 1 gezien en ik denk dat dat de wtc is. je moet naar de achterkant van het polietie gebouw op staunton en dan moet je de enforcer pakken. dan ga je naar de linker kant (waar je erin komt met de politie wagen) en spring je van de enforcer op de rand en dan loop je door het eerste raam die je ziet die is unsolid. dan loop je door tot je in de blue hell sodeflikkert en dan zie je het aan een kant

edit: het was op de ps2 eb ik ga geen plaatje posten probeer het zelf maar

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het gevonden!!!

ik viel eens in de blue hell bij het politie bureau, en toen stond ik daar te kijken om de politie helikopter te stelen maar ik viel door het gebouw langs het raam in de blue hell. ik zag daar een tooren een hele hoge die heel lang naar beneden ging ik heb er 1 gezien en ik denk dat dat de wtc is. je moet naar de achterkant van het polietie gebouw op staunton en dan moet je de enforcer pakken. dan ga je naar de linker kant (waar je erin komt met de politie wagen) en spring je van de enforcer op de rand en dan loop je door het eerste raam die je ziet die is unsolid. dan loop je door tot je in de blue hell sodeflikkert en dan zie je het aan een kant

edit: het was op de ps2 eb ik ga geen plaatje posten probeer het zelf maar

in deze situatie heb je dan de pech dat r* geen jetpak in gta3 heeft gezet dan kon je het wtc, de daktuinen en de binnenkant van het gebouw waar volgens jullie de wtc zou moeten staan bekijken en nog makkelijker dan al die cheats.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het gevonden!!!

ik viel eens in de blue hell bij het politie bureau, en toen stond ik daar te kijken om de politie helikopter te stelen maar ik viel door het gebouw langs het raam in de blue hell. ik zag daar een tooren een hele hoge die heel lang naar beneden ging ik heb er 1 gezien en ik denk dat dat de wtc is. je moet naar de achterkant van het polietie gebouw op staunton en dan moet je de enforcer pakken. dan ga je naar de linker kant (waar je erin komt met de politie wagen) en spring je van de enforcer op de rand en dan loop je door het eerste raam die je ziet die is unsolid. dan loop je door tot je in de blue hell sodeflikkert en dan zie je het aan een kant

edit: het was op de ps2 eb ik ga geen plaatje posten probeer het zelf maar

in deze situatie heb je dan de pech dat r* geen jetpak in gta3 heeft gezet dan kon je het wtc, de daktuinen en de binnenkant van het gebouw waar volgens jullie de wtc zou moeten staan bekijken en nog makkelijker dan al die cheats.

je hoeft niet te cheaten. en het wtc zit in de blue aan de kant van het politie bureau waar te trappen zich bevinden. hier kan je met de http://nl.wikigta.org/wiki/Police_%28GTA_III%29 naar de kant met het gat in de muur. pak de enforcer enga op de enforcer staan. jump op de rand van het gebouw. er is een deel unsolid bij het raam, ga daar door. tot slot houd je je gezicht naar de kant waar dat parkeerplekje is bij een hoofdweg er voorlangs. nu loop je er heen en/of je raakt een muur of je sodeflikkert naar beneden. val je niet loop dan wat meer naar de rechter kant. nu moet je een gebouwtje zien. de wtc!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het gevonden!!!

ik viel eens in de blue hell bij het politie bureau, en toen stond ik daar te kijken om de politie helikopter te stelen maar ik viel door het gebouw langs het raam in de blue hell. ik zag daar een tooren een hele hoge die heel lang naar beneden ging ik heb er 1 gezien en ik denk dat dat de wtc is. je moet naar de achterkant van het polietie gebouw op staunton en dan moet je de enforcer pakken. dan ga je naar de linker kant (waar je erin komt met de politie wagen) en spring je van de enforcer op de rand en dan loop je door het eerste raam die je ziet die is unsolid. dan loop je door tot je in de blue hell sodeflikkert en dan zie je het aan een kant

edit: het was op de ps2 eb ik ga geen plaatje posten probeer het zelf maar

in deze situatie heb je dan de pech dat r* geen jetpak in gta3 heeft gezet dan kon je het wtc, de daktuinen en de binnenkant van het gebouw waar volgens jullie de wtc zou moeten staan bekijken en nog makkelijker dan al die cheats.

je hoeft niet te cheaten. en het wtc zit in de blue aan de kant van het politie bureau waar te trappen zich bevinden. hier kan je met de http://nl.wikigta.org/wiki/Police_%28GTA_III%29 naar de kant met het gat in de muur. pak de enforcer enga op de enforcer staan. jump op de rand van het gebouw. er is een deel unsolid bij het raam, ga daar door. tot slot houd je je gezicht naar de kant waar dat parkeerplekje is bij een hoofdweg er voorlangs. nu loop je er heen en/of je raakt een muur of je sodeflikkert naar beneden. val je niet loop dan wat meer naar de rechter kant. nu moet je een gebouwtje zien. de wtc!

In MapEditor kijken is wel even erg handig. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik heb het gevonden!!!

ik viel eens in de blue hell bij het politie bureau, en toen stond ik daar te kijken om de politie helikopter te stelen maar ik viel door het gebouw langs het raam in de blue hell. ik zag daar een tooren een hele hoge die heel lang naar beneden ging ik heb er 1 gezien en ik denk dat dat de wtc is. je moet naar de achterkant van het polietie gebouw op staunton en dan moet je de enforcer pakken. dan ga je naar de linker kant (waar je erin komt met de politie wagen) en spring je van de enforcer op de rand en dan loop je door het eerste raam die je ziet die is unsolid. dan loop je door tot je in de blue hell sodeflikkert en dan zie je het aan een kant

edit: het was op de ps2 eb ik ga geen plaatje posten probeer het zelf maar

Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij is dit ook weer zo'n fake verhaal. Het zou de andere leden dan ook ooit eens moeten zijn opgevallen. En ook omdat jij wel eens meerder aparte dingen hebt gezien zoals die ene blauwe politiemaverick.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...