Don Falcone Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Waar zitten die sticks op de psp? Ik zie alleen links onder een rondje maar dat lijkt me geen stick... :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 don falcone, ik weet het niet zeker hoor maar volgens mij heeft de psp geen analoge sticks timotees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 ow? hoe kan je dan gta spelen?? :o :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 ff voor de duidelijkheid zie plaatje (dat is de analoge stick) QUOTE van Boris uit de Pu. nummer 12(met prince of persia op de voorkant) -jaargang 12 - bladzijde 72 Maar vergeet ook niet het uiterst ingenieuze analoge pookje. Dat hebben ze zo slim bedacht. Het pookje beweegt namelijk niet rond 1 punt zoals bijvoorbeeld de analoge stick op de controller van je console, maar het beweegt stiemen naar links, rechts, onder en boven. Het is moeilijk om uit te leggen maar het is meer een schuifje dan een pookje. ik denk dat je 'm zelf een keer in je handen moet hebbenom te begrijpen hoe goed het voelten hoe slim het ontworpen is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Het lijkt meer op een luidsprekertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Zit er maar 1 op?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 voor zover ik zie wel,maar het maakt het ook handiger he,geen lastig stick die je bewegt als je op rondje ofzo wilt duwen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Hoe kan je dan rondkijken? Of kan dat niet meer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 zal zeker heel wat veranderen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Ok, bedankt voor de info, maar, net als wat MrKookie zei, waar zit de 2e stick? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 die heeft er maar een zeker :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 de psp heeft maar 1 analoge stick die werkt nie net zoals een ps2 controller waarbij je hoe verder je de stick duwt hoe harder de auto (ofiets anders) gaat de analoge stick op de psp werkt dus hetzelfde als de sticks op de ps1 controller van dat je maar als je bevoorbeeld vooruit duwt dat ie dan maar 1 snelheid aan kan houden dus gewoon op zijn snelst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2005 das wel vreemd hoe kan je dan rondkijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 ze zullen er wat op vinden zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2005 Ik ben wel nieuwsgierig, het lijkt me wel moeilijker bewegen met maar 1 stick.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.