Timske Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Ik heb een geld cheat nodig voor de PS2 en ik wil motors kunnen want die ownen hard.. Motors op de PS2? Ik dacht alleen dat je motors kon hebben op de PC en de Xbox-360 Trouwens @ Dvt, speel jij vaak mp met TDU? Nee ik moet eerst zo'n ding er achterin douwen van 60 euro.. En motors krijg je als je langs alle cardealers bent geweest. En vraagje, moet je een lege memorycard hebben omdat het eranders niet op past? Want ik had bijna motors en toen sloeg ik het op. Wouw ik een uur later verder spelen deed die het niet meer Reageren
Dvt Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Ik heb een geld cheat nodig voor de PS2 en ik wil motors kunnen want die ownen hard.. Motors op de PS2? Ik dacht alleen dat je motors kon hebben op de PC en de Xbox-360 Trouwens @ Dvt, speel jij vaak mp met TDU? Nee ik moet eerst zo'n ding er achterin douwen van 60 euro.. En motors krijg je als je langs alle cardealers bent geweest. En vraagje, moet je een lege memorycard hebben omdat het eranders niet op past? Want ik had bijna motors en toen sloeg ik het op. Wouw ik een uur later verder spelen deed die het niet meer Hij zegt toch @DvT... MP op PS2 sucks. Ik heb het ook nooit gedaan. Maar om antwoord te geven: Ik speel niet vaak MP races. Komt nu ook omdat ik nu geen Gold heb, maar mèt Gold deed ik alsnog meer Singleplayer. Reageren
commando Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Topgame, ik heb em en ik vind et echt een mooie game. Het doet me denken aan de oude need for speeds, maar dan Bter. Ik zou et alleen echt mooi vinden als ze in tdu 2 ipv alleen exotische auto's ook wat andere voertuigen zoals busjes en jeeps enzo erin stoppen... et enige ding wat ik echt slecht vind aan tdu zijn de cop - chases Bewerkt: 6 augustus 2009 door commando Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Topgame, ik heb em en ik vind et echt een mooie game. Het doet me denken aan de oude need for speeds, maar dan Bter. Ik zou et alleen echt mooi vinden als ze in tdu 2 ipv alleen exotische auto's ook wat andere voertuigen zoals busjes en jeeps enzo erin stoppen... et enige ding wat ik echt slecht vind aan tdu zijn de cop - chases Maar die Cop Chases maken het juist realistisch. Reageren
Dvt Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Jongens, wat is het nut van auto's unlocken door bijvoorbeeld bij alle snelheids challenges gold te halen, terwijl je al die auto's ook gewoon op Car marketplace kunt kopen van iemand? Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) Topgame, ik heb em en ik vind et echt een mooie game. Het doet me denken aan de oude need for speeds, maar dan Bter. Ik zou et alleen echt mooi vinden als ze in tdu 2 ipv alleen exotische auto's ook wat andere voertuigen zoals busjes en jeeps enzo erin stoppen... et enige ding wat ik echt slecht vind aan tdu zijn de cop - chases Maar die Cop Chases maken het juist realistisch. Ik vind het onrealistisch, omdat er de hele tijd een vrouw je de boete geeft terwijl er een man door de megafoon schreeuwt Bewerkt: 6 augustus 2009 door Motley.Crue Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 (bewerkt) ik heb hem op de ps2 en heb alle autos die er zijn (ook de dure) Allen vind ik hem op de ps2 zo lelijk uit zien en de auto rijden een beetje het zelfde! Mijn koeningseg ccrx (geloof ik) heeft al een ton op de teller (kan mn pc dit wel aan op zijn lowest?? pc eigenschappen zijn geloof ik al wel bekend?!) Bewerkt: 6 augustus 2009 door onbekendeIV Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Heb net met een paar vrienden gecruisd, met H-mode en G25, wel was een onderdeel hiervan realistisch rijden dus ik de hele tijd 50/60 rijden in z'n 3. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 *BUMP* Speelt niemand dit spel meer Ben laatst(voorde 10de keer) opnieuw begonnen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Ehm, ik heb t spel nog op me PC staan, laatste keer dat ik het speelde was paar maanden geleden. Maar sinds TDU2 uit is heb ik geen tijd en zin meer in TDU. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 april 2011 Rapport Geplaatst: 19 april 2011 Opzicht, speel ik nog best wel graag TDU 1 door de mods etc. Alleen je mist de graphics best wel en vooral de dag-nacht cyclus en regen etc. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 19 april 2011 Rapport Geplaatst: 19 april 2011 Ik vind de graphics nog best wel mee kunnen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 april 2011 Rapport Geplaatst: 19 april 2011 Ik vind de graphics nog best wel mee kunnen. Klopt, maar het verschil is er best wel, maar vooral die dag en nacht cyclus mis ik, het is toch wel een vette functie. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 19 april 2011 Rapport Geplaatst: 19 april 2011 Het verschil is er zeker.De dag en nacht cyclus is ook zeker een leuke optie bij TDU2, alleen dat het laatste tijd bij mij de hele tijd regent op TDU2. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 Spelen mensen dit nog, en met mods? Zoja welke? Ik heb nog wel wat foto's : Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.