Jump to content

2 manieren om zonder codes het tweede eiland te bereiken in het begin


robinstoter

Recommended Posts

voor mensen die graag willen weten hoe ze op het tweede eiland moeten komen zonder codes heb ik hier twee manieren.

1.

neem een auto zoals een admiral en rij op de brug naar starfish island, rijd tot het gesloten hek en zet je auto tegen de linker kant van de brug aan. stap uit en spring op de motorkap, probeer dan van de motorkap van de brug op het eiland te springen. nu ben je op starfish island.

vanaf daar word het moelijk om op het tweede eiland te komen, maar het kan wel. pak een auto en rijd door tot het volgende hek en spring via de motorkap op de heg dat zich aan de rechter kan bevindt. loop over de heg naar het water en probeer vanaf daar weer op de brug te springen. en je bent op het tweede eiland.

2.

zorg ervoor dat je 3 sterren krijgt en rijd naar het ocean view hospital. loop er links omheen naar het water, en loop vanaf het water naar links om te schuilen onder een gebouw voor de helikopter. wacht tot er een boot van de politie aan komen varen, en spring er dan in. dood de politie agent en vaar naar het tweede eilland.

ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, en er gebruik van maken om de woning met helicopter te kopen. vergeet alleen niet de shack in de de buurt van creasy chopper te kopen, in het geval dat je word gedood of opgepakt word wanner je de winkels aan het overvallen bent voor geld.

ps: mijn naam is niet robin stoter ( weet niet of dat er staat ) maar dat is een oude vriend van mij.

Bewerkt: door robinstoter
Link to comment
Delen op andere websites

er was toch ook een manier dat je met een motor op het eilandje van de filmstudio's over allerlei daken moest springen om op eiland 2 te komen?

(heb ik ergens gehoord maar weet niet meer waar :puh:)

Teejay

Inderdaad, JTV heeft een paar maanden terug ook zo een topic aangemaakt. Dat topic kan je hier vinden.

Mooi gevonden! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...