Jump to content

Simcity 4


studio dewolf

Simcity 4  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb je Simcity 4?

    • Ja
      14
    • Nee
      5
    • Ik moet nog kopen.
      1
  2. 2. Vind je Simcity 4 leuk?

    • Ja
      13
    • Middelmatig
      2
    • Nee
      5


Recommended Posts

:tu: ok...maar dan zou ik hele grote wijken kunnen maken die samen 1 grote stad vormen toch?

kan ik trouwens het geld wat ik met de ene stad heb gemaakt...meenemen naar een andere stad? bv als ik een nieuw gebied ga bebouwen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    11

  • -Matthijs-

    4

  • moechy

    4

  • js007

    3

:tu: ok...maar dan zou ik hele grote wijken kunnen maken die samen 1 grote stad vormen toch?

Je moet de hele regio zeg maar zien als één grote stad. Elk vlak zit aan elkaar vast en maakt dus onderdeel uit van de hele regio. In die regio maak jij per vlak een stad (of een gedeelte) en de kunst is om die steden vervolgens te laten samenwerken tot één grote regio met veel inwoners. Voor zover ik weet is het niet mogelijk om geld of andere dingen van je voorgaande stad mee te nemen naar een nieuwe of andere stad.

Om overigens nog even op je vorige vraag terug te komen; de vraag of je grotere gebieden kunt maken. Het is volgens mij niet direct mogelijk om een regio tot één groot gebied te maken. Je kunt echter wel overwegen om een nieuwe regio te maken, want meestal zijn de vlakken in een nieuwe regio iets groter dan normaal en zijn ze bovendien beter bebouwbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...