WaRioRZ Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Ik ben al uitgebreid op zoek gegaan naar informatie over of GTA IV nouw nog op de PC komt of niet. Ik ben er niet veel mee op geschoten. Veel mensen zeggen dat je hem wel kan verwachten op de PC maar dan een paar maanden na de release op de Ps3 en de XBox 360. Is er iemand die mij met zekerheid kan vertellen dat GTA IV op de PC uit komt. Alvast bedankt, WaRioRZ Bewerkt: 6 februari 2008 door WaRioRZ Reageren
Deja^vu Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 hier bestaat al een topic over klik Reageren
-IV- Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Vraag het aan Rockstar, Microsoft, Sony, ... Wij weten hier ook niks van hoor. Reageren
Black Force Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Als na mij niemand meer post, dan kan dit topic op slot en kunnen we verder in het eerdere topic. exuses voor het moderator gedrag. Greetz, Black Force Reageren
js007 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Als na mij niemand meer post, dan kan dit topic op slot en kunnen we verder in het eerdere topic. exuses voor het moderator gedrag. Greetz, Black Force ik post het zijn veel mensen met een pc naar mijn mening Reageren
Jay; Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Wij weten er niks van, Rockstar heeft hier niks over bekendgemaakt. Het komt vast wel op de pc uit als het spel een beetje goed verkocht heeft. In het bovenstaande topic kun je verder suggereren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.