Jump to content

in politie gebouw gaan


js007

in politie gebouw gaan   

70 leden hebben gestemd

  1. 1. in gebouw van politie

    • ja
      61
    • nee
      0
    • kan me niet schelen als het maar gta is
      6


Recommended Posts

zouden jullie in een politiegebouw willen gaan in gta4

van mij mag het

als je in een politie wagen kruipt en een mens via de computer gewild maken bij de politie ,

en als je dan in het politie gebouw gaat ,naar de cellen dat je die mensen ziet zitten

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje overbodig. Noem ik dit topic. Als je beetje de feiten volgt is er gezegt dat je in alle gebouwen kunt. Ook zonder te laden. Dat gebeurt voor het spel zelf :)

Maar ik zou het wel willen. Willen? Het moet erin! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is eigenlijk bedoel voor Wensen en Verlangens. Ik weet dat dit niet de bedoeling is voor mij maar voor een moderator maar jij maakt steeds meer topics die eigenlijk bij Wensen en Verlangens horen.

Ontopic: Ik heb gestemd Ja omdat je in het computernetwerk van de politie kunt gaan. Een politiebureau zou wel handig zijn omdat je anders een grote kans hebt om al je wapens kwijt te raken door een politie wagen te highjacken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in een politiegebouw/bureau kon gaan, wil ik niet dat ze je proberen dood te schieten. Dat was zwaar irritant.

inderdaad :puh:

als je iets kwijt bent in real life en je gaat naar de politie voor het te melden gaan ze je toch ook niet afknallen

Bewerkt: door thug
Link to comment
Delen op andere websites

in sa waren er niet eens cellen in een politiegebouwe :schater: ,

ik heb gekozen voor mag, als het maar echt een gta is,

wat moet je nou in een bureau? terwijl je een schurk bent,

maar zoals ik hier las, als iemand die je moet oppakken zeggen van die is schuldig ergens daar op het bureau, zodat de politie hem oppakt en de missie geslaagd is

Link to comment
Delen op andere websites

in sa waren er niet eens cellen in een politiegebouwe :schater: ,

Er waren wel degelijk cellen in SA. Tijdje niet meer gespeeld dus kan me niet meer herrinderen of er daadwerkelijk ook mensen in zaten maar ze waren er zeker.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

off topic:

ik vind als je die viglante missions doe en voor de politie aan het strijden bent om die boefjes op te pakken en dan kogels afvuurt echt zoo dom dat je de politie achter je aan krijgt!

ik weet het als het zonder is dan is het makkelijker maar ze doen het zelf ook, ik hoop echt dat dit wordt verbeterd

en js007 jij maakt echt voor het kleinste dingetje een topic aan man:P verveel je je ofzo?:puh:

on topic:

ja het lijkt me leuk als je in het politie gebouw kunt gaan want ik hoop dat je praktisch in bijna alle gebouwen kan

het zou zeker laggen zijn als je een beetje activiteiten in het gebouw kunt doen zoals andere criminelen bevrijden en agenten wurgen om in hun computer bestander te komen

echt vet! R* zal vast wel zoiets leuks hebben gemaakt in al die tijd dat ze dit spel maakten

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Jah, tuurlijk moet je in het politie bureau kunnen.

Wie gaat anders de borg voor Roman betalen want die is niet echt slim en ziet eruit alsof hij zich veel in de nesten zal werken.

En als je de storyline hebt uitgespeeld.

Kun je je binnen verstoppen en Riotten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...