gta-pilot Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Type: sig Stijl: gaming sig Grootte: 400x150 Afbeelding:/ Tekst: GTA-Pilot wel goed ingeblend Rand: 2px zwart Kleuren:/ Render (optioneel):/ Extra (optioneel): graag een sig met veel effecten en graag iets van CoD4, Crysis, DiRT, C&C3 samen of een apart of van elk spel een sig Reageren
laverd3 Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) ik probeer wel Geannuleert (sorry, heb het op het moment erg druk) Bewerkt: 8 februari 2008 door laverd3 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) Je moet zelf voor plaatjes zoeken, die moeten wij niet voor jou gaan zoeken. Afbeelding - Geef hier een plaatje/voorbeeld. Geen voorbeeld, geen design voor jouw. Heb je een plaatje gevonden? Geef een directe link naar de afbeelding. Als je een plaatje op je computer hebt staan, kan je hem uploaden bij Imageshack.us. Bewerkt: 15 februari 2008 door 2fast{0} Reageren
gta-pilot Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 *Kuch Kuch* Wat zij je? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 *Kuch Kuch* Wat zij je? Daar heb ik ze via msn gekregen van hem. Maar zorg nou maar dat je je plaatjes erbij hebt staan. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Na jaren van wachten.... Is er nog steeds niemand xD Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Na jaren van wachten.... Is er nog steeds niemand xD Als je een GFX-gang opricht Waarom wil je dan een sig! dan ben je dus zker niet de geschikte leider voor een GFX-gang Deze persoon zal Vragen moeten kunnen beantwoorden, sig's kunne maken, kleuren kunne kiezen, zo kan ik nog wel even een uurtje doorgaan. het spijt me dat het miss wat negatief klinkt maar hoe wil je een GFX-gang runnen terwijl je zelf geen sig kan maken Gr, drunken Goede tegenargumenten pm me maar Reageren
gta-pilot Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Na jaren van wachten.... Is er nog steeds niemand xD Als je een GFX-gang opricht Waarom wil je dan een sig! dan ben je dus zker niet de geschikte leider voor een GFX-gang Deze persoon zal Vragen moeten kunnen beantwoorden, sig's kunne maken, kleuren kunne kiezen, zo kan ik nog wel even een uurtje doorgaan. het spijt me dat het miss wat negatief klinkt maar hoe wil je een GFX-gang runnen terwijl je zelf geen sig kan maken Gr, drunken Goede tegenargumenten pm me maar Omdat ik wil dat iemand anders het voor me maakt. Is dat zo gek? En ik kan wel sigs maken. Kijk maar naar de gene die ik nu heb. BEAT THIS Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Na jaren van wachten.... Is er nog steeds niemand xD Als je een GFX-gang opricht Waarom wil je dan een sig! dan ben je dus zker niet de geschikte leider voor een GFX-gang Deze persoon zal Vragen moeten kunnen beantwoorden, sig's kunne maken, kleuren kunne kiezen, zo kan ik nog wel even een uurtje doorgaan. het spijt me dat het miss wat negatief klinkt maar hoe wil je een GFX-gang runnen terwijl je zelf geen sig kan maken Gr, drunken Goede tegenargumenten pm me maar Omdat ik wil dat iemand anders het voor me maakt. Is dat zo gek? En ik kan wel sigs maken. Kijk maar naar de gene die ik nu heb. BEAT THIS enof dat gek is! miss een teken van luiheid The battle is on bij deze daag ik je uit! in de battle areana maak ik wel een topic en zien we wel wie elkaar BEAT Reageren
gta-pilot Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Na jaren van wachten.... Is er nog steeds niemand xD Als je een GFX-gang opricht Waarom wil je dan een sig! dan ben je dus zker niet de geschikte leider voor een GFX-gang Deze persoon zal Vragen moeten kunnen beantwoorden, sig's kunne maken, kleuren kunne kiezen, zo kan ik nog wel even een uurtje doorgaan. het spijt me dat het miss wat negatief klinkt maar hoe wil je een GFX-gang runnen terwijl je zelf geen sig kan maken Gr, drunken Goede tegenargumenten pm me maar Omdat ik wil dat iemand anders het voor me maakt. Is dat zo gek? En ik kan wel sigs maken. Kijk maar naar de gene die ik nu heb. BEAT THIS enof dat gek is! miss een teken van luiheid The battle is on bij deze daag ik je uit! in de battle areana maak ik wel een topic en zien we wel wie elkaar BEAT Ik heb al een aanvraag met kuys dus kan niet. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ontopic graag jongens. Dit soort dingen kan je wel via pb bespreken... Reageren
Forumrunner Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 wat een gezeur. maak dan gewoon die sig voor hem, dan ben je klaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.