Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Type: sig

Stijl: gaming sig

Grootte: 400x150

Afbeelding:/

Tekst: GTA-Pilot wel goed ingeblend

Rand: 2px zwart

Kleuren:/

Render (optioneel):/

Extra (optioneel): graag een sig met veel effecten en graag iets van CoD4, Crysis, DiRT, C&C3 samen ;) of een apart of van elk spel een sig

Geplaatst: (bewerkt)

ik probeer wel

Geannuleert

(sorry, heb het op het moment erg druk)

Bewerkt: door laverd3
Geplaatst: (bewerkt)

Je moet zelf voor plaatjes zoeken, die moeten wij niet voor jou gaan zoeken.

Afbeelding - Geef hier een plaatje/voorbeeld. Geen voorbeeld, geen design voor jouw. Heb je een plaatje gevonden? Geef een directe link naar de afbeelding. Als je een plaatje op je computer hebt staan, kan je hem uploaden bij Imageshack.us.
Bewerkt: door 2fast{0}
Geplaatst:
Na jaren van wachten.... Is er nog steeds niemand xD

Als je een GFX-gang opricht Waarom wil je dan een sig! dan ben je dus zker niet de geschikte leider voor een GFX-gang :duh: Deze persoon zal Vragen moeten kunnen beantwoorden, sig's kunne maken, kleuren kunne kiezen, zo kan ik nog wel even een uurtje doorgaan. het spijt me dat het miss wat negatief klinkt maar hoe wil je een GFX-gang runnen terwijl je zelf geen sig kan maken :bonk:

Gr, drunken

Goede tegenargumenten pm me maar ;)

Geplaatst:

Als je een GFX-gang opricht Waarom wil je dan een sig! dan ben je dus zker niet de geschikte leider voor een GFX-gang :duh: Deze persoon zal Vragen moeten kunnen beantwoorden, sig's kunne maken, kleuren kunne kiezen, zo kan ik nog wel even een uurtje doorgaan. het spijt me dat het miss wat negatief klinkt maar hoe wil je een GFX-gang runnen terwijl je zelf geen sig kan maken :bonk:

Gr, drunken

Omdat ik wil dat iemand anders het voor me maakt. Is dat zo gek? En ik kan wel sigs maken. Kijk maar naar de gene die ik nu heb. BEAT THIS :puh:

Geplaatst:

Gr, drunken

Omdat ik wil dat iemand anders het voor me maakt. Is dat zo gek? En ik kan wel sigs maken. Kijk maar naar de gene die ik nu heb. BEAT THIS :puh:

enof dat gek is! miss een teken van luiheid

The battle is on bij deze daag ik je uit! in de battle areana maak ik wel een topic en zien we wel wie elkaar BEAT

Geplaatst:

Gr, drunken

enof dat gek is! miss een teken van luiheid

The battle is on bij deze daag ik je uit! in de battle areana maak ik wel een topic en zien we wel wie elkaar BEAT

Ik heb al een aanvraag met kuys dus kan niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...