Jump to content
Joriz

Vernieuwde Grand Theft Auto IV website online


Zojuist is de nieuwe Grand Theft Auto 4 website online gezet. Op de website zijn de interresante plekken en mensen te zien die in de stad Liberty City zijn te vinden. De website gaat natuurlijk gepaard met veel nieuwe screenshots en filmpjes.



Het lijkt er op dat er later nog meer updates komen aan de officiële GTA4 website aangezien er bij enkele items nog 'coming soon' staat.

De vernieuwde website is te bekijken via: www.rockstargames.com/IV/

Mocht je problemen hebben met het bekijken van de website dan kan je ook de screenshots en artwork checken in onze galerij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Lol, de map ziet er hetzelfde uit als van het spel Mafia. Mooie skyline trouwens, jammer dat er bij de video's alleen die 3 trailers staan en geen gameplay videos. Maar verder ziet het er wel netjes uit, alleen ik had er meer van verwacht. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kan er niet op :N

Ik krijg alleen dat plaatje van die stad ervoor en dan kan ik nergens op klikken :cry:

Onee ik kan er al op YESYESYES :dans:

Het ziet er echt wel goed uit hoor :tu:

Alleen ik had er meer van verwacht :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat er video's kwamen wist ik wel :Y , maar ik dacht dat Rockstar echte gameplay ging laten zien. Een stukje free-roaming uit GTA IV, al die personages enzo zullen mij een worst wezen. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Onee ik kan er al op YESYESYES :dans:

Het ziet er echt wel goed uit hoor :tu:

Alleen ik had er meer van verwacht :Y

meer verwacht? we hadde niet eens mogen denken dat er nog meer videos kwamen

Eey...

Net wat DenkAanHenk zegt : We wisten al dat er video's kwamen

En ik dacht dus gameplayflimpjes :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...