Jump to content
Joriz

Vernieuwde Grand Theft Auto IV website online


Zojuist is de nieuwe Grand Theft Auto 4 website online gezet. Op de website zijn de interresante plekken en mensen te zien die in de stad Liberty City zijn te vinden. De website gaat natuurlijk gepaard met veel nieuwe screenshots en filmpjes.



Het lijkt er op dat er later nog meer updates komen aan de officiële GTA4 website aangezien er bij enkele items nog 'coming soon' staat.

De vernieuwde website is te bekijken via: www.rockstargames.com/IV/

Mocht je problemen hebben met het bekijken van de website dan kan je ook de screenshots en artwork checken in onze galerij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

:eten: .. weet toevallig iemand of er een demo uitkomt voor GTA IV ?

idd dat zou ik ook wel willen wete :Y:?

Nee.

Nooit gebeurd voor een GTA.

Nu ook niet ;)

ja maar toen was er nog geen marketplace en psstore nu komt de next gen dus wie weet:) ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Onee ik kan er al op YESYESYES :dans:

Het ziet er echt wel goed uit hoor :tu:

Alleen ik had er meer van verwacht :Y

meer verwacht? we hadde niet eens mogen denken dat er nog meer videos kwamen

ja joh debiel, wat wil je nog meer. ze houden je in de spanning :duh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Onee ik kan er al op YESYESYES :dans:

Het ziet er echt wel goed uit hoor :tu:

Alleen ik had er meer van verwacht :Y

meer verwacht? we hadde niet eens mogen denken dat er nog meer videos kwamen

ja joh debiel, wat wil je nog meer. ze houden je in de spanning :duh:

ja pcies wel blyve denke dat t rockstar is... die hebbe als hobby je in spanning te houde lamlulle:p heeeeeu

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nee.

Nooit gebeurd voor een GTA.

Nu ook niet ;)

Bij de classics is er volgens mij wel een demo uitgekomen, had namelijk eerst ook gepost dat dat nog nooit met GTA gebeurt was, maar werd volgens mij verbeterd door Joriz, die zei dat het bij volgens mij GTA1 en GTA2 wel zo was. Het punt is, voor het maken van demo's is weer een stuk meer tijd nodig en ze hebben het al zo druk. Als ze nou in ieder geval het spel op tijd afhebben, dan vind ik het wel goed.

Greetz :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik denk ook dat ze er nu al niet te veel over kwijt willen, een spel dat zo populair en zo gehypt word.

Ik denk ook dat we blij moeten zijn dat er een paar trailers, screenshots en een site zijn vrijgegeven, want het is maar een karig voorgerecht vergeleken met het (binnenkort) in het bezit hebben van GTA IV :eten:

Bewerkt: door Squidward

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik denk ook dat ze er nu al niet te veel over kwijt willen, een spel dat zo populair en zo gehypt word.

Ik denk ook dat we blij moeten zijn dat er een paar trailers, screenshots en een site zijn vrijgegeven, want het is maar een karig voorgerecht vergeleken met het (binnenkort) in het bezit hebben van GTA IV :eten:

er komt ook nog gameplay ik denk 28februari?

verbeter me als ik het mis heb :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik denk ook dat ze er nu al niet te veel over kwijt willen, een spel dat zo populair en zo gehypt word.

Ik denk ook dat we blij moeten zijn dat er een paar trailers, screenshots en een site zijn vrijgegeven, want het is maar een karig voorgerecht vergeleken met het (binnenkort) in het bezit hebben van GTA IV :eten:

er komt ook nog gameplay ik denk 28februari?

verbeter me als ik het mis heb :sigaar:

ik verbeter je.. k heb gister geen gameplay gezien:P

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...