Jump to content
Joriz

Vernieuwde Grand Theft Auto IV website online


Zojuist is de nieuwe Grand Theft Auto 4 website online gezet. Op de website zijn de interresante plekken en mensen te zien die in de stad Liberty City zijn te vinden. De website gaat natuurlijk gepaard met veel nieuwe screenshots en filmpjes.



Het lijkt er op dat er later nog meer updates komen aan de officiële GTA4 website aangezien er bij enkele items nog 'coming soon' staat.

De vernieuwde website is te bekijken via: www.rockstargames.com/IV/

Mocht je problemen hebben met het bekijken van de website dan kan je ook de screenshots en artwork checken in onze galerij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er idd nice uit!! Eindelijk eens een idee van hoe de map eruit gaat zien. Lijkt toch wel aardig op de maps die overal te ronde doet :puh: Ben benieuwd.. Ben hem nu verder aan het uitpluizen.. Duurd alleen wel veeeeelste lang :?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vet, Niko kan een pak dragen. ^_^ Verder staat er bij alle plaatsen op de kaart Undefined. Ik had er toch iets meer van verwacht.

Dat komt omdat er zoveel bezoekers op de website zijn. Ik had net alles gezien, kon allerlei filmpjes bekijken, maar nu heb ik het per ongeluk weggeklikt (FireFox update..) en toen kreeg ik hetzelfde als jou.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Khriz y Angel- Ven Bailalo (Reggaeton) <-- Het nummer bij Manny

Kan trouwens nu echt niet meer wachten om die game te spelen, die map ziet er wel vet uit. En dat kleine eilandje aant begin is zeker happeness island?

Bewerkt: door XIDESIGN

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...