Jump to content
Joriz

Vernieuwde Grand Theft Auto IV website online


Zojuist is de nieuwe Grand Theft Auto 4 website online gezet. Op de website zijn de interresante plekken en mensen te zien die in de stad Liberty City zijn te vinden. De website gaat natuurlijk gepaard met veel nieuwe screenshots en filmpjes.



Het lijkt er op dat er later nog meer updates komen aan de officiële GTA4 website aangezien er bij enkele items nog 'coming soon' staat.

De vernieuwde website is te bekijken via: www.rockstargames.com/IV/

Mocht je problemen hebben met het bekijken van de website dan kan je ook de screenshots en artwork checken in onze galerij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De kwaliteit van de foto's gaat er precies op achteruit. Bij de Sprunk letters zie je dat mensen geen gezichten hebben. Op andere foto's lijkt het of er over geschilderd is geweest.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Merk op dat elke keer dat je de site betreed je een andere welkomstekst krijgt. Hier zo veel mogelijk teksten:

Welcome to Liberty City Overpriced real estate in a cultural wasteland

Welcome to Liberty City Where the American Dream goes to die

Welcome to Liberty City Gateway to America! Now, can we just scan your retina and have a DNA sample?

Welcome to Liberty City Marketing the city, one strapline at a time

Welcome to Liberty City At least we're not a racist as the midwest

Welcome to Liberty City It's not as shitty as the rest of the country

Welcome to Liberty City Come and visit! You'll be desperate to leave

Welcome to Liberty City Where the people are angry and lonely, and the taxes sky high

-

-

-

ben nog niet klaar

Bewerkt: door IV trailer

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Haha ja dat zag ik ook :puh:

Maar die spelletjes ook...

Edit: Dat filmpje van whiz is echt lachen. Zie je iemand met aan de telefoon en daarachter heb je volop veel politie 's.

En een vrouw die belt niet handsfree in haar auto en mensen worden gewoon gebeld :)

Edit 2: Iemand smijt een telefoon naar iemand zijn hoofd :puh:

En bij dat filmpje zie je die auto vooraan bij het begin en die doet zijn voor lampen uit misschien kun je dat zelf ook doen.

Bewerkt: door Romal

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Haha ja dat zag ik ook :puh:

Maar die spelletjes ook...

Edit: Dat filmpje van whiz is echt lachen. Zie je iemand met aan de telefoon en daarachter heb je volop veel politie 's.

En een vrouw die belt niet handsfree in haar auto en mensen worden gewoon gebeld :)

Edit 2: Iemand smijt een telefoon naar iemand zijn hoofd :puh:

En bij dat filmpje zie je die auto vooraan bij het begin en die doet zijn voor lampen uit misschien kun je dat zelf ook doen.

vrouw: 'you like women?'

--

vrouw: 'yeah, me too" xD

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat je hier kan zien is dat op de begin pagina je ziet dat de stad doorloopt terwijl de map daarzo stopt. Ik heb deze screen genomen in de overloop van beginpagina naar de kaart toe.

post-66211-1202500292.jpg

s.v.p. hier niet meer op reageren ik heb hem gezet in het topic map gtaIV ofzoiets

Bewerkt: door IV trailer

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb per ongeluk mijn geboortedatum verkeerd ingevuld waardoor de toegang wordt geweigerd. Wie kan mij helpen om er toch in te komen?

haha ik doe altijd 01-01 1950

dn kom ie dr vast wel in:P

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...