Jump to content
Joriz

Vernieuwde Grand Theft Auto IV website online


Zojuist is de nieuwe Grand Theft Auto 4 website online gezet. Op de website zijn de interresante plekken en mensen te zien die in de stad Liberty City zijn te vinden. De website gaat natuurlijk gepaard met veel nieuwe screenshots en filmpjes.



Het lijkt er op dat er later nog meer updates komen aan de officiële GTA4 website aangezien er bij enkele items nog 'coming soon' staat.

De vernieuwde website is te bekijken via: www.rockstargames.com/IV/

Mocht je problemen hebben met het bekijken van de website dan kan je ook de screenshots en artwork checken in onze galerij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Site ziet er leuk uit, maar had gehoopt op filmpjes van de gameplay. Wel heel gaaf dat ik de map nu alvast kan zien. Hopelijk zit er een TomTom bij dit spel inbegrepen, want het ziet er echt huge uit 0_0

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet bijna zeker nu dat ik het niet zo leuk zal vinden vergeleken met SA, ziet er een beetje kleinschalig uit...

Hopelijk gaan ze zich niet zoveel meer op de graphics concentreren en zorgen ze voor nog meer gameplay.

Bewerkt: door Snowdog

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockgames maakt ook meer gameplay.

Mja ik hoop eigelijk dat de volgende GTA na IV weer platteland zal bevatten en ook woestijnen etc en misschien nog zo'n 10x zo groot als SA.

Moet kunnen toch denk ik op een Dual layer Blu-ray schijfje.

Nix is leuker dan doelloos rondrijden op het platteland of in de woestijn :puh:.

Maarja, nu de wereld kleiner is gaan ze hopelijk nog wel meer verschillende auto's er in doen, minstens zo veel als in SA, ik hoop ook dat tuning er weer in zit daar heb ik ook veel tijd aan versplit in SA :puh:.

Bewerkt: door Snowdog

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rijkelijk laat die reactie van me, maar de site is echt heel erg mooi geworden zeg. Ik was al serieus aan het overwegen een PS3 of een 360 te kopen en die afweging slaat meer en meer door richting kopen....bijzonder mooi!!!!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoe groter de stad hoe meer geheugen nodig dus ... Ik wil ook landschap voor parachute enzo. Ik zou graag volgende GTA in Oostenrijk enzo met veel bergen,sneeuw, skien enzo. :D

Mja intern geheugen, weer zo'n grote fout van de consoles, altijd die hardware specs van de consoles die voor opstopping zorgen :(. Als ze het weer een keer voor pc zouden ontwikkelen zou geheugen geen probleem zijn, gewoon wat bijgooien.

Opslagruimte op pc is ook geen probleem en zijn harde schijven van 1 TB, kan dus gesplitst worden over vele blu ray schijfjes voor het instaleren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zoals boven je effe op andere pc :puh:

Maar ik heb geen andere pc. Betekend dit dat ik nooit meer op die site kan of is het maar tijdelijk?

Heb zelf wat zitten proberen, en uiteindelijk is het gelukt. Ik moest toch wát vinden om toch op die site te komen op mijn eigen PC, want dat zit toch wat lekkerder dan op de pc van mijn ouders. :puh:

Ik gebruik overigens FireFox. Ga naar www.rockstargames.com/IV, waar je waarschijnlijk te horen krijgt dat je de site niet mag zien. Druk op rechtermuisknop > settings > klik op het tweede tekentje (soort van map) en zet dat balkje op "none" (helemaal naar links dus). Druk op OK...

Je krijgt dan (waarschijnlijk) de vraag of je het echt zo laag wilt zetten, want dat betekent dat je alles van www.rockstargames.com delete. Druk op OK. Druk vervolgens op Close. Refresh, en je kunt weer je geboortedatum invullen.

Vergeet niet dat je de settings (de balk dus) weer terug moet zetten op waar hij in het begin stond (1 MB), omdat het anders niet goed gaat. :puh:

Have fun op de site. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Whoa ik zie de site nu pas... En 't is geweldig!!! ^_^ Superveel nieuwe foto's en filmpjes. _O_

Alles ziet er goed uit, valt veel nieuwe informatie uit te halen (ik zal zometeen eens bij IV:General langswippen om te kijken of er nog heel veel mist). Wel jammer dat de Multiplayer en Music pagina's nog niet online staan. Multiplayer maakt me niet zo heel veel uit, maar ik ben wel benieuwd naar de 18 verschillende radiostations...

:cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...