Jump to content
Joriz

Vernieuwde Grand Theft Auto IV website online


Zojuist is de nieuwe Grand Theft Auto 4 website online gezet. Op de website zijn de interresante plekken en mensen te zien die in de stad Liberty City zijn te vinden. De website gaat natuurlijk gepaard met veel nieuwe screenshots en filmpjes.



Het lijkt er op dat er later nog meer updates komen aan de officiële GTA4 website aangezien er bij enkele items nog 'coming soon' staat.

De vernieuwde website is te bekijken via: www.rockstargames.com/IV/

Mocht je problemen hebben met het bekijken van de website dan kan je ook de screenshots en artwork checken in onze galerij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik ga er persoonlijk wel vanuit dat die ook op de PC komt, anders lopen ze een gigantische doelgroep mis, wat zonde zou zijn.

Ik ben echt benieuwd naar de multiplayer informatie trouwens, ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Zou het zoiets als MP of MTA worden, of hebben ze een gigantisch nieuw idee?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die map die ze laten zien klopt volgens mij niet helemaal, kijk maar bijvoorbeeld naar roosevelt island. Daarvan kon je duidelijk in trailers en screens zien dat het in gta4 zit, maar op die plattegrond op gta4.com staat die er helemaal niet bij.

Bewerkt: door L-Yah

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er staat bij informatie Playstation 3 en daarna meteen computer, maar wordt hiermee bedoelt dat gta ook voor de pc komt?

Op de site staat:

simultaneously available for Xbox 360® video game and entertainment system and PLAYSTATION®3 computer entertainment system

Dat wil zeggen dat ze tegelijkertijd uitkomen voor PS3 (dat is:computer entertainment system) en Xbox 360 (dat is: video game).

Dit zegt dus nog niets over de pc...

Bewerkt: door joppie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

uhm hij moet nu maar snel komen ik kan haast niet wachten.want ik denk als ik hem heb dat ik nooit meer buiten kom :N:dans:

hij zal heus wel uitkomen voor de pc kan ik hem kopen voor op de allernieuwste acer m5620 die ik in mn bezit heb :Y:cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er staat bij informatie Playstation 3 en daarna meteen computer, maar wordt hiermee bedoelt dat gta ook voor de pc komt?

Op de site staat:

simultaneously available for Xbox 360® video game and entertainment system and PLAYSTATION®3 computer entertainment system

Dat wil zeggen dat ze tegelijkertijd uitkomen voor PS3 (dat is:computer entertainment system) en Xbox 360 (dat is: video game).

Dit zegt dus nog niets over de pc...

Oké, wel jammer :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik krijg alleen een stad tezien voorderest geen menu's of andere dergelijke :s?

Het word tegenwoordig ook steeds moeilijker hé :duh:

Gewoon klikken, met de linker knop op je muis. ^_^

Anders misschien FireFox gebruiken i.p.v Explore of andersom.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...