Jump to content

Zwemmen.


Ydude

Recommended Posts

Ik herinner me nog dat ik ooit eens een mod had gedownload waarmee Tommy kon zwemmen, en na een poosje zoeken heb ik de mod weer gevonden. De mod kun je hier downloaden. Let op dat je wel een nieuw spel start, anders werkt hij niet. ;)

Succes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Echt zwemmen kan je niet met die mod, die mod zorgt er alleen voor dat Tommy niet verdrinkt. Het is eigelijk een hele onhandige manier van zwemmen, jammer dat Rockstar niet heeft ingesteld dat je in de GTA met de beste sfeer en mooiste water kan zwemmen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

jammer dat Rockstar niet heeft ingesteld dat je in de GTA met de beste sfeer en mooiste water kan zwemmen. :)

Ja daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik denk dat ze het gedaan hebben om te voorkomen dat mensen vroegtijdig naar het andere eiland gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

jammer dat Rockstar niet heeft ingesteld dat je in de GTA met de beste sfeer en mooiste water kan zwemmen. :)

Ja daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik denk dat ze het gedaan hebben om te voorkomen dat mensen vroegtijdig naar het andere eiland gaan.

en SA dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar is slim genoeg om zoiets simpels te maken, maar waarschijnlijk was het nog niet mogelijk een animatie zo te maken dat Tommy kon zwemmen. Naar wat ik ooit heb gelezen, had Tommy koudwatervrees, maar of dit 100% zeker is weet ik niet.

Het meest logische lijkt mij dat de technologie nog niet zo ver was, dat Tommy zo kon worden gemaakt dat hij kon zwemmen... Vandaar dat het wel mogelijk is in GTA San Andreas en Vice City Stories. Ik meende dat Bling laatst nog ergens zei dat het zwemmen in Liberty City onmogelijk was vanwege het water, dus in LCS is het ook niet mogelijk om te zwemmen, als ik me niet vergis. :)

Link to comment
Delen op andere websites

In Liberty City Stories kan je inderdaad niet zwemmen, maar in Vice City Stories wel.

Maar R* is dan wel zo slim geweest om je niet over te laten zwemmen. Hoe? Wel door de golven zo hoog te laten komen dat je er niet over geraakt en terug gespoeld wordt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het moet wel mogenlijk zijn om de animatie van het zwemmen uit SA in VC te stoppen, want ik heb ook wel eens een screen gezien dat iemand die koprol die tommy maakt als hij van groten hoogte valt in SA had gezet. Maar ik denk dat maar heel wienig mensen dit kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...