Jump to content

Zwemmen.


Ydude

Recommended Posts

Hoewel Vice City een leuke game is heeft het idd van die minpuntjes. Bijvoorbeeld als je per ongeluk van je motor af flikkert ben je gelijk je halve health kwijt. En als je in het water flikkert ben je gelijk dood. Erg vervelend.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft ook een tijdje in de bak gezeten, misschien is hij het verleerd

Dat is het domste wat ik ooit hoorde. :7

Er zal wel een reden voor zijn.Waarschijnlijk gewoon omdat je anders zomaar naar het tweede eiland kon zwemmen.Dus daarom maakte R* waarschijnlijk een personage dat niet kon zwemmen.

Tommy kan dus niet zwemmen,zelfs als je de hele storyline uit hebt.Er zal waarschijnlijk wel een mod voor bestaan hoor.Persoonlijk vind ik het wel dom dat Tommy niet kan zwemmen.

tommy vercetti is een kleuter die niet kan zwemmen. :duh:

geen diploma! :Y

Geen Commentaar.^_^:schater::clown::bonk::puh::bier::cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe lang zat hij dan in de bak? wel lang... ook een minpuntje is dat als je met een heli helemaal naar boven vliegt tot je niet verder kan en dan eruit springt dan je dan nog steeds leeft :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

... ook een minpuntje is dat als je met een heli helemaal naar boven vliegt tot je niet verder kan en dan eruit springt dan je dan nog steeds leeft :duh:

Dat is dan toch een pluspuntje. :D

Pluspunt? Ik vind dat toch echt een min punt. GTA moet zo echt mogelijk lijken. En als je vanuit een helicopter springt met de hoogte van een flatgebouw en dan nog leeft ?

Dat vind ik te nep... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als er op je geschoten wordt ben je toch ook niet gelijk gewond ofzo. Wat wil je dan, dat ze het zo maken dat je gelijk een arm verliest als daarop geschoten wordt? Te realistisch is ook niet leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...