Jump to content

Playground on the town

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit vast bij de missie playground on the town, ik kom nooit op tijd aan het laatste checkpoint. Weet er iemand hints of tips voor deze zijmissie??

Alvast bedankt :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Oké, ik zal het proberen. Alvast bedankt! ^_^

Edit: hieronder ook bedankt en het is gelukt! :dans:

Bewerkt: door $big$smoke$
Geplaatst: (bewerkt)

Wat tip een goede tip is. Begin niet de missie maar pak gewoon een motor en ga bij het beginpunt staan. Print dit blaadje (foto) uit. Of leer het uit je hoofd. Playground_on_the_Town.png

Oefen een paar keer. Ga dan voor het echt doen. Je ziet dan dat het makkelijker gaat. Zo heb ik het ook gedaan. Lukt het niet? Plaats je Savegame hier

Bewerkt: door PSVer
Geplaatst:

Heej,

Dit vind ik ook altijd al een lastige missie. Je moet hierin rode corona's verzamelen. De missie start je bij de VCPD waar een PCJ-600 staat. Je hebt ruim 50 objecten die je verzamelen moet in 1:35 min. het lastige aan deze missie is at het geen bepaalde route heeft. Ze liggen namelijk allemaal door elkaar. Probeer een route in te vinde. Gebruik de kaart die PSV'er gaf bijvoorbeeld.

Ik raad je aan om het dak op te gaan via de trap. Gebruik dan ook 36805004lq8.png button. Nu moet je één corona oppakken en vervolgens weer een trap op. Dan moet je 2 corona's oppakken en vervolgens moet je over een schans heen. Zorg ervoor dat je wat snelheid hebt. je bevind je nu op een gebouw waarin zich in het midden een gat bevind. Rij hieromheen. Op dit gebouw zitten 4 corona's. Nu moet je weer een schans over. Je geraakt weer op een gebouw en pak een corona op en neem weer de schans. Je zal nu op een gebouw een corona pakke nen daarna van het gebouw afgaan. Het laatste gebouw waar je afgegaan bent moet je om heen rijden op een drietal corona's op te pakken. Als het goed is heb je nu 14 van de 26 corona's. Blijf nu een langre rechte stuk doorrijden en pak vervolgens geraak je bij een crona waar je rechtsaf moet. Links van je zullen wat corona's zijn die je oppakt. Na die opgepakt te hebben drij je je weer om en vervolg je je route. Je zult nu een stukje rechtdoor moeten en zodra je weer op de normale weg geraakt maak je een 180 graden bocht. Je neemt nu weer een trap. Je bent nu op een gebouw waar je de 3 corona's hebt. Als je goed snelheid maakt neem je een schans en geraak je op een gebouw waar de laatste corona ligt.

Mission Passed! $500

Wil het je allemaal echt niet lukken wat erb begrijpelijk is bij deze playground missies vind ik kun je een savegame aanvraag doen in het daar voor bestemde Savegame aanvrag topic

Veel succes :tu: :tu:

Mvg, GTA-fan2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...