Jump to content

Geluid POlitie Radio


Fbi-Crew

Recommended Posts

ik heb een sound van internet afge haalt (Ringtone) heb die police genoemd nou die police (orgeelen) werd overschreefen maar hoor die sound niet het zelf de ook bij malibu (malibu Club) wie kan me helpen?

Ik weet niet helemaal of ik je snap. Maar ik probeer het. Je hebt een sound gedownload van internet. Je wilt hem als Politie sirene gebruiken. Maar je krijg hetzelfde als normaal. Kijk eerst wat voor naam die Politie sirene heeft. Je moet de naam precies hetzelfde maken. Ook wat er achter de punt staat. Ik zou het niet weten verder hoe? Maar kijk is in deze Modding fora. Want je doet iets met modden. Dus hier zal je meer antwoord opkrijgen :)

Veel succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een sound van internet afge haalt (Ringtone) heb die police genoemd nou die police (orgeelen) werd overschreefen maar hoor die sound niet het zelf de ook bij malibu (malibu Club) wie kan me helpen?

Ik weet niet helemaal of ik je snap. Maar ik probeer het. Je hebt een sound gedownload van internet. Je wilt hem als Politie sirene gebruiken. Maar je krijg hetzelfde als normaal. Kijk eerst wat voor naam die Politie sirene heeft. Je moet de naam precies hetzelfde maken. Ook wat er achter de punt staat. Ik zou het niet weten verder hoe? Maar kijk is in deze Modding fora. Want je doet iets met modden. Dus hier zal je meer antwoord opkrijgen :)

Veel succes verder!

Precies heeft het zelfde naam maar hij doet het nie

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik je post even herschrijven, want nu valt er weinig aan te snappen. Je kan het best ook ff je post zelf nalezen of er geen fouten in staan en een paar hoofdletters en komma's zouden ook niet mistaan ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik Heb een Ringtone van het internet die ringtone heb ik precies de zelfde naam gegeven als die orgineele bestand van Vice City de computer vroeg of het her schreven moest worden ik klikte op jah ik ga naar vice city maar het geluid is nog het zelfde

Als dit niet Duidelijk is dan weet ik het niet meer

Bewerkt: door Fbi-Crew
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geleerd bij nederlands (in de tweede klas zelfs nog) dat punten en hoofdletters de zinnen van elkaar onderscheiden, en zo is het makkelijker te lezen. Daar hebben wij menige toetsen van gehad maar voor sommige mensen is het toch nog steeds moeilijk. Alsof ze de punten en de komma's niet kunnen vinden op het toetsenbord. Daarop moet ik zeggen dat de punt rechts onder de L zit en de komma rechts van de M en rechts onder van de K en links onder van de L!

Ik hoop dat vele mensen deze raadt gaan opvolgen.

Trouwens weet je zeker dat je hebt geklikt op plakken en dan overschrijven? Of heb je het al bestaande bestand gekopieerd (per ongeluk) en het toen geplakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Het moet volgens mij ook de zelfde bestandsextensie zijn. Bijvoorbeeld de originele is een .wmv-geluid, dan moet de vervange tone ook een .wmv-geluid zijn. Hier kan je een GTA Audio Editor downloaden, daarmee zou het moeten lukken. :Y

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...