Jump to content

The Flying Skill Mod!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik heb een mod in elkaar gedraaid waarbij je even simpel 3 bestanden vervangt en meer niet.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe te instaleren?

Vervang de mappen in de mod door de mappen in /Rockstargames/GTA San Andreas/Data.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat verandert er?

Je hebt slechts door drie mensen dood te schieten de volle skill!

Bijvoorbeeld:

Je start een nieuw spel.

Je gebruikt een cheat of pakt een wapen in gta.

Je schiet drie mensen dood.

En nu heb je de volle weapon skill!

Alle wapens zijn getest!

Enjoy and have Fun!

Ps. ik verwacht dat hij binnenkort online komt, maar helaas ben ik na het aangeven ervan erachter gekomen de verkeerde catogorie aan te klikken. Ik hoop ook dat dat wordt verholpen.

Credits:

Kijk o.a. in readme en speciale dank aan GTA_XP die mij heeft geholpen naar het zoeken van de skill balk vooruitgang.

Download hier!

Bewerkt: door bierbuikje
Geplaatst:

Leuk idee, maar zelf vind ik het niet leuk om te hebben, ik train liever alles zelf helemaal vol, maar goed dat is mijn mening.

Van Johannes47

Geplaatst:

Dan kun je net zo goed de cheat PROFESSIONALKILLER doen, maar voor de non cheaters is dit wel een leuke mod. :Y

Geplaatst:
Dan kun je net zo goed de cheat PROFESSIONALKILLER doen, maar voor de non cheaters is dit wel een leuke mod. :Y

Dit is toch ook min of meer cheaten?

Het is een leuk idee(tje). Maar ik vind ook dat je wel wat meer credit mag verlenen aan de mensen die je geholpen hebben deze mod te maken. In dit geval GTA_XP. Zonder hem, had je deze mod niet kunnen maken, aangezien hij je in dit topic helpt. Het is wel zo netjes als je mensen die je helpen bij een mod ook even vernoemd, dat is de gebruikelijke gang van zaken in de modding scene.

Hoe dan ook, KUTGW!

@ hieronder: ik weet dat SA het niet ziet als cheaten, maar persoonlijk zie ik het wel als cheaten. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

toegevoegd

maar het is geen cheaten, het is de instellingen van het spel veranderen waardoor SA het niet ziet als cheaten maar gewoon als een vast feit.

Weet ook iemand na hoeveel tijd een mod wordt toegevoegd?

ps. ik ben er ook achter gekomen hoe je nooit dood kunt gaan, hoe je gang en andere mensen nooit dood kunnen gaan plus vorderingen van de gang en het aantal mensen die op straat lopen kunt verandern. mods+tutorials volgen

Bewerkt: door bierbuikje
  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...