Le Freak Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Geplaatst: 23 april 2004 Ik kon vanmiddag op een gegeven moment niet meer chatten door de 't' toets in te drukken.. <_< Weet iemand waar dit aan ligt, of hoe ik dit kan veranderen?? Of weet iemand met welke knop je nog meer kan chatten..? Reageren
Joriz Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Geplaatst: 23 april 2004 Ik kon vanmiddag op een gegeven moment niet meer chatten door de 't' toets in te drukken.. <_< Weet iemand waar dit aan ligt, of hoe ik dit kan veranderen?? Of weet iemand met welke knop je nog meer kan chatten..? Mischien was de chatfunctie op de server uitgeschakeld. Of houd je toetsenbord even op ze kop dan vallen er 100 boterhammen 20 frietjes en 2 hamburgers uit Blijkbaar een bug in MTA Reageren
Le Freak Geplaatst: 23 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2004 Hahahahha, was dat maar waar Maar anderen konden wel gewoon chatten.. Reageren
Joriz Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Geplaatst: 23 april 2004 Hahahahha, was dat maar waar Maar anderen konden wel gewoon chatten.. Maar kan niemand chatten of alleen jij niet? Je kan bij de server instellingen als admin chatten dacht ik aan en uit zetten. Reageren
Le Freak Geplaatst: 23 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2004 Ik was de enige die niet kon chatten.. En ik ben geen Admin! Reageren
Arjen Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Geplaatst: 23 april 2004 Ja heb ik ook wel eens gehad <_< Dat is heel irritant maar je moet dan ff weer MTA opnieuw opstarten.. Als dat niet helpt weet ik het ook niet Reageren
jos2 Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Geplaatst: 24 april 2004 Ik heb het ook wel eens gehad. Je moet inderdaad MTA even opnieuw opstarten. Als dit nog niet werkt moet je heel MTA even reinstalleren. :huh: Reageren
Le Freak Geplaatst: 24 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2004 Ik weet niet hoe, maar hij doet het weer jaks! Ik heb MTA opnieuw geinstalleerd en mijn pc opnieuw opgestart, dus dat zal voldoende geweest zijn. Thanks! Reageren
Don Falcone Geplaatst: 29 april 2004 Rapport Geplaatst: 29 april 2004 Of houd je toetsenbord even op ze kop dan vallen er 100 boterhammen 20 frietjes en 2 hamburgers uit en jij noemt jezelf geen kleuter haha :lol: , maar ik had een paar keer dat ik iets typte, maar, ik zag het niet maar andere wel. vaag he? Reageren
Thabit Geplaatst: 5 mei 2004 Rapport Geplaatst: 5 mei 2004 Of houd je toetsenbord even op ze kop dan vallen er 100 boterhammen 20 frietjes en 2 hamburgers uit en jij noemt jezelf geen kleuter haha :lol: , maar ik had een paar keer dat ik iets typte, maar, ik zag het niet maar andere wel. vaag he? tjah...dat heb ik ook weleens gehad.. Reageren
Arjen Geplaatst: 3 juni 2004 Rapport Geplaatst: 3 juni 2004 Dat ligt aan je ping. Hoe lager de ping, hoe beter. De meesten hebben een ping tussen de 20 en de 35... Reageren
Siender Geplaatst: 11 juni 2004 Rapport Geplaatst: 11 juni 2004 Dat ligt aan je ping. Hoe lager de ping, hoe beter.De meesten hebben een ping tussen de 20 en de 35... ik heb meestal een lage ping Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.