Jump to content

Zwemmen -- Amphibious Assault


tante

Recommended Posts

hey

ik moet een missie doen met zwemmen maar ik kan die missie niet doen omdat ik niet goed genoeg kan zwemmen

ik heb geprobeerd om te gaan zwemmen maar er komt niks bij mijn balkje zodat ik die missie niet kan doen kan iemand mij helpen alvast bedankt :Y

Bewerkt: door Bling
Topictitel aangepast naar onderwerp.
Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor, ik wil je vast en zeker helpen!

Weet je hoe je savegame moet plaatsen op dit Forum? Dan kunnen we de missie voor je doen ;)

----

Wat je ook kan doen is alvast wat "trainen" op het duiken.

Als je gaat zwemmen moet je duiken, wachten tot je zuurstof bijna op is en dan weer naar boven gaan. Als je dit wat doet gaat je "Lung Capacity" (dat balkje dus) naar boven en train je op het duiken.

----

Je kan ook cheaten. Er is een cheat voor je "Lung Capacity". Als je de cheat invoert is dat balkje automatisch vol en kun je ongestoord verder met je missie.

CVWKXAM voor de computer.

DOWN LEFT L1 DOWN DOWN R2 DOWN L2 DOWN voor de Ps2.

Bewerkt: door Ice Banana
Link to comment
Delen op andere websites

ik moet met een missie zwemmen maar ik kan niet goed genoeg zwemmen dus ik kan die missie niet doen

maar als ik zwem krijg ik ook niks in me balkje

alvast bedankt :Y

Je kan opzoek gaan naar Oysters, die verhogen ook je Lung Capacity. Alle vindplaatsen ervan vind je hier. Je kan ook eindeloos rondzwemmen, maar daar heeft nooit iemand zin in. :7

Een andere optie is je savegame hier uploaden, dan zal iemand van ons het doen. :Y

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

ik moet met een missie zwemmen maar ik kan niet goed genoeg zwemmen dus ik kan die missie niet doen

maar als ik zwem krijg ik ook niks in me balkje

alvast bedankt :Y

Je kan opzoek gaan naar Oysters, die verhogen ook je Lung Capacity. Alle vindplaatsen ervan vind je hier. Je kan ook eindeloos rondzwemmen, maar daar heeft nooit iemand zin in. :7

Een andere optie is je savegame hier uploaden, dan zal iemand van ons het doen. :Y

save game uplodoaden. ? :Y hoe doe je dat

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je een bericht maakt zie je rechts onderin een knop bladeren staan. Daar klik je op. Dan ga je naar mijn documenten. (als je Vista hebt naar documenten) dan naar GTA San Andreas Userfiles. Daar zie je dan je savegame(s) staan. Dan klik je op het nummertje dat je wil up loaden. De nummers staan gelijk aan de slots waar je gesaved hebt.

Daarna klik je op uploaden en dan staat je savegame in je bericht en kan iemand anders hem voor je doen.

Veel succes :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook cheaten. Er is een cheat voor je "Lung Capacity". Als je de cheat invoert is dat balkje automatisch vol en kun je ongestoord verder met je missie.

CVWKXAM voor de computer.

DOWN LEFT L1 DOWN DOWN R2 DOWN L2 DOWN voor de Ps2.

Dat klopt niet ;) De cheat die jij geeft zorgt ervoor dat je ongestoord, zonder dat je lucht moet happen, door kunt zwemmen. Je hoeft dan niet steeds naar boven, weer naar beneden, weer naar boven etc. Het balkje raakt echter niet gevuld, dat moet je gewoon 'met de hand' doen.
Link to comment
Delen op andere websites

hey ik wil wel dat iemand anders mijn missie doet maar hoe weet ik dan wie hem doet,

en wanneer kan ik er dan weer op enzo. ? :bonk:

Iemand zal erop reageren met ''Ik doe hem wel'' of iets dergelijks. Je wacht dan, en als hij klaar is zal hij z'n bericht bewerken en kan je je savegame, waar de missie dan gedaan is, downloaden en verder spelen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is allemaal heel makkelijk te doen, en duurt niet lang. Je savegame kun je allereerst in dit forum aanvragen. Maak een nieuw topic aan met dit lijstje:

[b]Missie(s):[/b]
[b]Cheaten:[/b] Ja/nee
[b]Versie:[/b]
[b]Overig:[/b]

Het lijkt me allemaal wel duidelijk, het enige lastige kan de versie zijn. Weet je niet welke versie je hebt, ga dan naar ...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script en kijk na de bestandsgrootte van script.img.

[table=header]Versie

Bestandsgrootte1568Kb2562Kb[/table]

Je kunt dan 1 of 2 invullen achter het lijstje.

Het uploaden van je savegame is op zich best makkelijk. Rechts onderin zie je het volgende balkje:

post-43352-1203010191.png

Klik op 'Bladeren' en ga naar de map Mijn Documenten --> GTA SA Userfiles. Eenmaal daar zul je een aantal bestandjes aantreffen (of 1) met de volgende naam: GTASAsf1.b. Hier kun je het getal 1 aanpassen naar de getallen 1 t/m 8, zoveel slots kun je opslaan.

Als je savegame op het eerste slot bevindt, klik je sf1 aan, anders 2, 3, en ga zo maar door. Eenmaal geselecteerd, klik je op de groene Upload knop bij datzelfde balkje en wacht je tot hij is geupload. Daarna kun je je reactie toevoegen.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra degene die de savegame heeft aangenomen en klaar is, zal hij/zij de eerder geplaatste post editten en de savegame erin zetten. Vervolgens download je deze en plaats je hem weer in Mijn Documenten --> GTA SA Userfiles. Daarna kun je weer verder spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...