Jump to content

karten


GTAspirit

wat is het leukste hobby(s)? denk je   

8 leden hebben gestemd

  1. 1. hobby's

    • voetbal
      2
    • karten
      2
    • american football
      0


Recommended Posts

hoi,1 van mijn hobby's is karten,ik heb zoal al :provinciale kampieon geweest in 2000,2001 en 2005,belgisch en wereldkampioen is er nog niet van pas gekomen,allhoewel ben ik op het belgisch kampieonschap geweest maar ik ben 15de geworden een beetje spijtig.:) :):):)

dit ben ik:post-84639-1203180455_thumb.jpg

die zwarte ben ik met nummer 17

Bewerkt: door drive-by
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het doel van je topic niet?

Je hebt als topictitel karten. Enkel zie ik hier niet echt een topic dat gaat over karten.

Je topic heeft precies 2 doelen. Je wilt precies weten wat ze het tofste vinden en ik zie je je hierin zelf voorstellen zoals waar je woont, wat je hobby's zijn etc.

Enkel zijn daar al verschillende topics over.

Klik hier

In dit topic vragen ze wat voor sport je doet

Klik hier

Hier vragen ze naar je favoriete sport of welke je het tofste vind

Klik hier

Hier kun je je zelf voorstellen

Klik hier

Via dit topic kun je elkaar beter leren kennen. Vandaar dit ook de GTAForum ontmoetingsplaats noemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je geeft ons de mogelijkheid om uit 3 sporten te kiezen die jij leuk vind, die sporten die daar staan vind ik oersaai. Dus wat meer keuzes zou fijn zijn, bovendien geef je in de titels aan dat wij meerdere keuze’s mogen geven. Maar die mogelijkheid is er niet. Ik heb dus niet gestemd omdat ik deze sporten niet leuk vind.

Bovendien is dit jezelf voorstellen dat kan zoals TheGuardian al zei in andere topic’s. Trouwens dit vind ik ook lichtelijk opscheppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...