djbob Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Geplaatst: 23 april 2004 He, het lukt mij nooit om in VIce City zon hoertje de auto in te krijgen. Als ik ze zie lopen ga ik stilstaan, toeter 2x maar er gebeurd nix. Wat moet ik doen, want het moet wel kunnen net als in gta3 toch? :o Reageren
Joriz Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Geplaatst: 23 april 2004 Blijkbaar sta je naast een man inplaats van een hoer. Je moet dit 's nachts doen vooral. Je moet ook geld opzak hebben. Reageren
Arjen Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Geplaatst: 23 april 2004 En vooral niet toeteren...je kunt het best half op de stoep gaan staan.. En als je een hoertje hebt en je wilt krikken...dan moet je wel naar een steegje waar niemand is Reageren
8-Ball Geplaatst: 23 april 2004 Rapport Geplaatst: 23 april 2004 Xamber,Apr 23 2004, 06:54 PM] En vooral niet toeteren...je kunt het best half op de stoep gaan staan..En als je een hoertje hebt en je wilt krikken...dan moet je wel naar een steegje waar niemand is een goede plek op het strand, daar werkt het ook! Reageren
webstab Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Geplaatst: 24 april 2004 maar dat kost u geld??? bij mij koste da geld,kunde daar geen geld me verdienen? Reageren
8-Ball Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Geplaatst: 24 april 2004 Ja, het kost je geld! En je verdient er geen geld mee! Het enigste wat je krijgt is +25 healt! Reageren
maartenhostyn10 Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Geplaatst: 24 april 2004 ik rij hun altijd omver als ze klaar zijn en neem men geld terug Reageren
Le Freak Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Geplaatst: 24 april 2004 Hahaha, ja dat is op zich wel lachen, maar je krijgt lang niet al je geld terug! Het hoertje laat altijd maar 2 briefjes achter, terwijl je haar misschien wel 1000 euro betaald hebt! Pik dus alleen hoertjes op als je vlakbij een donker steegje bent of bij het strand! Reageren
djbob Geplaatst: 24 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2004 Die hoertjes zijn toch die meisjes in vice city met zwarte broek,rood iets ofzo? Reageren
Arjen Geplaatst: 24 april 2004 Rapport Geplaatst: 24 april 2004 Jah je hebt ze ook anders...ik zal wel ff screenies maken Reageren
Don Falcone Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Geplaatst: 30 april 2004 Hahaha, ja dat is op zich wel lachen, maar je krijgt lang niet al je geld terug! Het hoertje laat altijd maar 2 briefjes achter, terwijl je haar misschien wel 1000 euro betaald hebt!Pik dus alleen hoertjes op als je vlakbij een donker steegje bent of bij het strand! Ow bij mij niet. Ik tel altijd hoeveel geld ik kwijt raak en na het geslachts gemeenschap sla ik haar neer en krijg ik alles weer terug! Reageren
8-Ball Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Geplaatst: 30 april 2004 Die hoertjes zijn toch die meisjes in vice city met zwarte broek,rood iets ofzo? Je hebt 2 verschillende, hoe ze precies eruit zien weet ik niet, eentje lijkt heel veel op een andere! Reageren
Arjen Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Geplaatst: 30 april 2004 Die hoertjes zijn toch die meisjes in vice city met zwarte broek,rood iets ofzo? Je hebt 2 verschillende, hoe ze precies eruit zien weet ik niet, eentje lijkt heel veel op een andere! Volgens mij heb je er 4 hor. Reageren
8-Ball Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Geplaatst: 30 april 2004 Xamber,Apr 30 2004, 09:23 PM] Die hoertjes zijn toch die meisjes in vice city met zwarte broek,rood iets ofzo? Je hebt 2 verschillende, hoe ze precies eruit zien weet ik niet, eentje lijkt heel veel op een andere! Volgens mij heb je er 4 hor. Ik heb er maar 2 op playstation, is er zo'n groot verschil op pc en Playstation? :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.