Jump to content

Hoertjes


djbob

Recommended Posts

He, het lukt mij nooit om in VIce City zon hoertje de auto in te krijgen.

Als ik ze zie lopen ga ik stilstaan, toeter 2x maar er gebeurd nix.

Wat moet ik doen, want het moet wel kunnen net als in gta3 toch? :o

Link to comment
Delen op andere websites

Xamber,Apr 23 2004, 06:54 PM] En vooral niet toeteren...je kunt het best half op de stoep gaan staan..

En als je een hoertje hebt en je wilt krikken...dan moet je wel naar een steegje

waar niemand is  :puh:  :)

een goede plek op het strand, daar werkt het ook! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, ja dat is op zich wel lachen, maar je krijgt lang niet al je geld terug! Het hoertje laat altijd maar 2 briefjes achter, terwijl je haar misschien wel 1000 euro betaald hebt!

Pik dus alleen hoertjes op als je vlakbij een donker steegje bent of bij het strand!

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, ja dat is op zich wel lachen, maar je krijgt lang niet al je geld terug! Het hoertje laat altijd maar 2 briefjes achter, terwijl je haar misschien wel 1000 euro betaald hebt!

Pik dus alleen hoertjes op als je vlakbij een donker steegje bent of bij het strand!

Ow bij mij niet. Ik tel altijd hoeveel geld ik kwijt raak en na het geslachts gemeenschap sla ik haar neer en krijg ik alles weer terug!

Link to comment
Delen op andere websites

Xamber,Apr 30 2004, 09:23 PM]
Die hoertjes zijn toch die meisjes in vice city met zwarte broek,rood iets ofzo?

Je hebt 2 verschillende, hoe ze precies eruit zien weet ik niet, eentje lijkt heel veel op een andere!

Volgens mij heb je er 4 hor.

Ik heb er maar 2 op playstation, is er zo'n groot verschil op pc en Playstation? :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...