gta_rms Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 als ik een filmpje ga maken van GTA met fraps bijv, dus dan activeer ik filmen maar dan gaat de beeld heel sloom en als ik het filmpje afspeelt gaat het net zo sloom wat is het probleem? Reageren
Dastard Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 (bewerkt) Nou, het zou misschien kunnen komen omdat er te veel frames zijn. Sluit alle andere programma's behalve Fraps & GTA SA. En probeer ook de frames te verlagen van fraps Meer info vind je hier, met dank aan Bassiej Edit: Geen probleem Bewerkt: 15 februari 2008 door Dastard Reageren
gta_rms Geplaatst: 15 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 ooh ok het werk nu beter bedankt. het was namelijk voor de winteractie. Reageren
Donwell Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Als het voor de GTAGames Winteractie is, vrees ik dat ik je moet teleurstellen. De inzendbus is een paar dagen geleden gesloten, zodat het niet meer mogelijk is iets in te sturen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.