Jarno Geplaatst: 25 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2004 Ik zit ook daar vast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 25 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2004 Je moet gewoon een goed geweer kopen. Het beste is bij de Ammu-Nation in Downtown. Daar moet je die S.P.A.S shotgun kopen. Dan heb je ze in 1 schot dood. En je moet gewoon een snelle auto voor de malibu neerzetten en dan kan je in een keer wegscheuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2004 Ik heb het nie gemerkt, Ik lette alleen maar op de weg om te ontsnappen aan de vijanden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 26 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2004 Dit is een 'leuke' missie uit Vice City, deze missie is teminste een beetje moeilijk! :lol: Maar als ik Lance bevrijd heb, moet ik hem naar het Hospital brengen, maarrrr als we de vuilnisbelt aflopen, worden we doodgereden!! Wat moet ik doen?? met een minigun kun je veel uitrichten, maar je kunt ook de auto pakken die op het terein staat geparkeerd(er staat een soort BMW naast de loots waar hij in word vast gehouden!) Dit ga ik proberen, dit is de enige goeie tip! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2004 Waar wil je een minigun weghalen dan? Met cheats spelen is watjesachtig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 26 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2004 Xamber,Apr 26 2004, 08:56 PM] Waar wil je een minigun weghalen dan?Met cheats spelen is watjesachtig... Die minigun is onzin, maar het gaat me meer om die tip van die auto! Die kan ik goed gebruiken, want als ik een andere auto moet gaan zoeken, is Lance allang overreden door die bastards! :lol: By the way, hoe kom je aan een Minigun, en andere Heavy Weapons?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2004 De minigun kan je pas later krijgen bij Phil's Place. Daar moet je later in het spel ook nog missies voor doen. Als je die gehaald hebt kan je daar geweren kopen. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2004 Xamber,Apr 23 2004, 06:51 PM] Je kunt het beste met de Trashmaster (vuilniswagen) die gaat lang niet zo snel kapot... En dj vinnie...zó'n minigun heb je dan nog niet en kan je ook nog niet kopen Met cheats werken is zonde van je 50 Euro... Ik heb Vice City zonder Cheats uitgespeeld hoor kerel! En ik heb die missie met cheats nog een keer gedaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 27 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2004 Hoe krijg jij ooit die minigun dan? Die kon ik nog niet kopen :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 27 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2004 Xamber,Apr 27 2004, 03:53 PM] Hoe krijg jij ooit die minigun dan? Die kon ik nog niet kopen :o Je krijgt hem als je 60 hidden package hebt, anders weet ik het niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 27 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2004 Om aan de minigun te komen moet je Phil's missies gedaan. daarna is het naast zijn caravan. Ook is het als je vice city heb uit gespeeld op het dak van Hyman Condo en bij de Mansion! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2004 Om aan de minigun te komen moet je Phil's missies gedaan. daarna is het naast zijn caravan.Ook is het als je vice city heb uit gespeeld op het dak van Hyman Condo en bij de Mansion! Ja maar je kan die missies nog niet doen. Hij is pas bij Death Row. Hidden Packages is inderdaad een goeie oplossing. Daar had ik niet aan gedact. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 30 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2004 Look, je moet snelle auto hebben. Je knalt die andere auto's op die vuilnisbelt en er gaan wat gasten dood. Je pakt hun geweren en wat geld (want je krijgt voor de missie geen money) en schiet ze gewoon overhoop maar blijf in beweging anders word je teveel geraakt. Snel Lance bevrijden en met de auto links van die barrak of wat het ook is waar Lance gevangen werd gehouden wegrijden. Dan word je nog een beetje achtervolg, maar als je goed bent ontsnap je wel aan hen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
broodkorst Geplaatst: 3 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2004 bij mij werd die lance een keer doodgereden toen ie 1 meter voor dat roze ding was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 4 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2004 Voor het ziekenhuis bedoel je. Maar normaal gesproken zit je in een auto. Hoe kan hij dan ooit platgereden worden. Is je auto al eerder ontploft ofzo? Je moet een auto hebben anders red je het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.