Jump to content

Death Row


Le Freak

Recommended Posts

Xamber,May 4 2004, 10:08 AM] Voor het ziekenhuis bedoel je. Maar normaal gesproken zit je in een auto.

Hoe kan hij dan ooit platgereden worden. Is je auto al eerder ontploft ofzo?

Je moet een auto hebben anders red je het niet. ;)

Hallee, het is gelukt!

Heb die BMW naast de loods gepakt, en ben via een andere weg de vuilnisbelt uitgereden.. Maarr....Nu zit ik vast bij de missie waarin je politie uniformen moet jatten, en daarna een bom moet plaatsen.

Ik heb de bom geplaatst, maar dan blijft die Lance iedere keer in dat winkel centrum staan! Als hij dan eindelijk mee naar buiten komt, word ik platgereden door de FBI, of wat dan ook.. Ze beuken in ieder geval heel mijn auto naar de klote!!! Iemand een tip??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    12

  • 8-Ball

    6

  • Le Freak

    6

  • Tim14

    4

Top Posters In This Topic

Xamber,May 4 2004, 10:08 AM] Voor het ziekenhuis bedoel je. Maar normaal gesproken zit je in een auto.

Hoe kan hij dan ooit platgereden worden. Is je auto al eerder ontploft ofzo?

Je moet een auto hebben anders red je het niet.  ;)

ja dat was de 2e keer toen wist ik niet dat je ook met de auto in die cirkel kon gaan staan :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

nee je moet eerst die militairen doden want ze hebben hele zware wapens als je die niet dood blijf lance daarstaan om hun te doden en dat lukt dus niet... als je die bom geplaatst hebt loop je rustig die winkel uit en het winkelcentrum als je slim ben zet je die auto goed neer dat je meteen weg kan gaan zodra je weg bent in die auto zit je gewoon veilig maar als je uitstapt ben je heel snel dood

Link to comment
Delen op andere websites

nee je moet eerst die militairen doden want ze hebben hele zware wapens als je die niet dood blijf lance daarstaan om hun te doden en dat lukt dus niet... als je die bom geplaatst hebt loop je rustig die winkel uit en het winkelcentrum als je slim ben zet je die auto goed neer dat je meteen weg kan gaan zodra je weg bent in die auto zit je gewoon veilig maar als je uitstapt ben je heel snel dood

uhm dat zei ik ook al... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Xamber,May 4 2004, 07:47 PM]
nee je moet eerst die militairen doden want ze hebben hele zware wapens als je die niet dood blijf lance daarstaan om hun te doden en dat lukt dus niet... als je die bom geplaatst hebt loop je rustig die winkel uit en het winkelcentrum als je slim ben zet je die auto goed neer dat je meteen weg kan gaan zodra je weg bent in die auto zit je gewoon veilig maar als je uitstapt ben je heel snel dood

uhm dat zei ik ook al... ;)

nee jij zei niet da je de militairen mnoest doden

Link to comment
Delen op andere websites

samus (gast)
Xamber,May 4 2004, 07:47 PM]
nee je moet eerst die militairen doden want ze hebben hele zware wapens als je die niet dood blijf lance daarstaan om hun te doden en dat lukt dus niet... als je die bom geplaatst hebt loop je rustig die winkel uit en het winkelcentrum als je slim ben zet je die auto goed neer dat je meteen weg kan gaan zodra je weg bent in die auto zit je gewoon veilig maar als je uitstapt ben je heel snel dood

uhm dat zei ik ook al... ;)

nee jij zei niet da je de militairen mnoest doden

dussum lukt je missie al?

Link to comment
Delen op andere websites

Pak de sentinel naast dat huis rij de vuilnisbelt uit en rij een stukje de straat op w8 tot al die comets in de straat zijn dan vooruit scheuren en hun ontwijken en wegscheuren. En dan is het gewoon een kwestie van nergens tegenaan botsen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Pak de sentinel naast dat huis rij de vuilnisbelt uit en rij een stukje de straat op w8 tot al die comets in de straat zijn dan vooruit scheuren en hun ontwijken en wegscheuren. En dan is het gewoon een kwestie van nergens tegenaan botsen. ;)

Hallee, het is gelukt!
Link to comment
Delen op andere websites

Oops :lol: maar ik zal je nog een tip voor cop land geven achter het winkelcentrum staat een grote parkeerplaats neem daar een auto van en zet die voor de deur en als je wegaat rij dan ff daar die kuil ofzo in daar zit zo'n police power up dan hebbie nog maar 4 sterren.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb alvast een moter bij de ingang gezet en als je er bent ga je er met Lance op en ga je daar rechtvoor je een straatje in deze looptdood lijkt het maar je kan dan naar links en dan door rijden en je eigen weg volgen :D is mij gelukt om pc en xbox

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...