Jump to content

Wat zal er in de volgende GTA anders zijn ten opzichte van GTA IV?


BaasB

Recommended Posts

Hey,

Beetje vroeg om er over na te denken misschien, maarja. :puh: Wat denken jullie dat er veranderd gaat worden in de volgende GTA ten opzichte van GTA IV? Ik heb het nu dus niet over GTA V, maar ik bedoel echt de GTA die meteen na GTA IV uit zal gaan komen, net zoals GTA Vice City direct na GTA III uitkwam. Ik denk onder andere deze dingen:

  • Nieuwe/verbeterde versie van Euphoria, want ja, de makers van Euphoria blijft hun software natuurlijk ook gewoon verder ontwikkelen.
  • Misschien zal (als dat te realiseren valt) de volgende GTA gebruik gaan maken van de engine die ook gebruikt gaat worden voor de nieuwe Star Wars. Deze engine laat onder andere hout op een natuurlijke manier breken. Filmpjes:
    en klik.
  • Ik denk dat er, in tegenstelling tot GTA IV, wel vliegtuigen in de volgende GTA zullen gaan zitten.
  • Aangezien ontzettend veel mensen positief gereageerd hebben op het feit dat er on-line multiplayer in GTA IV zal gaan zitten, maar ook teleurgesteld zijn dat er geen co-op mode is, denk ik dat Rockstar voor de volgende GTA wel gaat kijken of een co-op mode te realiseren valt.
  • In GTA IV wordt je al niet zomaar meer omver geknald als je een kleine wanted level hebt, nee, dan wordt je gewoon gearresteerd. Niko zou dan automatisch zijn handen omhoog doen als hij gearresteerd wordt. Ik denk (en hoop) dat je hier in de volgende GTA zelf wat meer inbreng in hebt, dat je gewoon zelf kunt bepalen wanneer je je handen omhoog doet en wanneer niet.
  • Het zoeksysteem in GTA IV is al enorm verbeterd ten opzichte van de vorige GTA's. Alleen wat ik wel uit de feiten opmaak: Als je in de zoekcirkel bent, dan weet de politie wél exact waar je bent. Dat zal ook nog wel verbeterd worden denk ik. (ik weet trouwens niet 100% zeker dat dit in GTA IV zo is, maar als ik de feiten lees, lijkt het er wel op dat het zo gaat werken)

Tja, dit is wat ik op dit moment in mijn hoofd had. Verder zal Rockstar natuurlijk nog wel foutjes die in GTA IV zitten gaan verbeteren voor de volgende GTA, maarja, daar kunnen we nu nog weinig over zeggen. :D

Nu jullie. :eten:

P.S. En ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt, en niks gevonden wat hier op leek. :7 Er bestaat al wel een topic over GTA V geloof ik, maarja, dat is iets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik weet, maar je kunt toch al best wat opmaken uit de feiten, waarvan je denkt, dat zou nog verbeterd moeten/kunnen worden, bijvoorbeeld dat er geen vliegtuigen in GTA IV zitten en dat er geen co-op mode in GTA IV zal gaan zitten. :puh: En zo zijn er nog veel meer feitjes over dingen die er niet in gaan zitten, wat sommige mensen misschien heel jammer vinden.

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik weet, maar je kunt toch al best wat opmaken uit de feiten, waarvan je denkt, dat zou nog verbeterd moeten/kunnen worden, bijvoorbeeld dat er geen vliegtuigen in GTA IV zitten en dat er geen co-op mode in GTA IV zal gaan zitten. :puh: En zo zijn er nog veel meer feitjes over dingen die er niet in gaan zitten, wat sommige mensen misschien heel jammer vinden.

Waarschijnlijk ben je de eerste die hieraan denkt. :puh:

Maar aangezien ze nu iets nieuws hebben gedaan met de taximode, dat ze daar nog wle wat in kunne verbeteren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat alle dingen die op dit moment worden afgekraakt zoals het ontbreken van vliegtuigen en dergelijke word aangepast. Ook zullen ze vast gaan kijken wat de gamers van het nieuwe politiesysteem vinden. Hier is wel veel kritiek over maar er zijn sommigen die erg enthousiast zijn omdat het toch wel een nieuw systeem is. Ze zullen het spel vast wel wat uitgebreider maken met meer landschap aangezien GTA IV een drukke stad is en toch wat kleiner dan SA is bijvoorbeeld.

Als een spel uitgebracht is zullen de makers altijd puntjes vinden die "beter kunnen", die worden dan ook vaak toegepast in het volgende spel.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

we weten nog geen 1/10 van heel het spel :Y

We weten nog echt helemaal niks van de volgende GTA. Misschien komt er wel helemaal geen nieuwe GTA.

Van een spel dat iedere keer 15 miljoen keer wordt verkocht (alleen al de console versie) brengen ze echt wel een nieuw deel uit hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ey als je dit topic dom vindt, en je hebt geen zin om te reageren, flikker dan gewoon op ofzo... Ik weet ook best dat GTA IV nog niet uit is, en dat we daar dus nog niet veel over weten. Maar kijk hoeveel feiten er al in het feiten topic staan, kijk naar de screenshots, kijk naar de trailers, daar kun je veel uit opmaken hoor. Dingen die er wel zijn, dingen die er niet zijn, noem het allemaal maar op. Je kunt dus best bedenken wat er in de volgende GTA verbeterd kan gaan worden ten opzichte van GTA IV. En ja, als je het onzin vindt om daar over na te denken, dan doe je dat toch lekker niet, maar ga dan niet lopen zeiken. :7 Er is zelfs al een topic over GTA V, en die was al in november 2007 gepost (klik), dus waarom zou dit dan overdreven zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de on-line multiplayermode beter wordt uitgewerkt. Alle foutjes, uitgebreider met o.a. toevoeging van meer, meer en groter. Dus meer gamemodes enzovoorts.

Verder vind ik bijna alle puntjes van de heer BaasB ook logisch; dus mogelijk. Maar bij sommige puntjes.. Tsjonge, jonge, jonge toch. :N:eten::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

we weten nog geen 1/10 van heel het spel :Y

We weten nog echt helemaal niks van de volgende GTA. Misschien komt er wel helemaal geen nieuwe GTA.

Ik denk eerder dat hij bedoeld dat we nog geen 1/10 weten van GTA IV :)

goedgeraden :puh:

inderdaad bedoel ik dat

ik bedoel daarmee dat er nog veel meer in gta4 gaatzitten dan we nu al weten (je zou zeggen natuurlijk ) maar veel meer dat we zelfs denken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...