Jump to content

Drunkendonkey Vs PSVer

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Game Sig.

Soort design: Signature

Size design: max. 500 bij 150

Render: Niet verplicht

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: z.s.m

Opmerking: Zosnel mogenlijk posten

Greeetz, drunken

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel.. Post hem zo snel mogelijk.

Edit: Als ik tegen je mag is hier de mijne:

needforspeed002pu5.png

Bewerkt: door PSVer
Geplaatst:
Ik wil wel.. Post hem zo snel mogelijk.

Edit: Als ik tegen je mag is hier de mijne:

needforspeed002pu5.png

oke ik voeg vnvond mijne toe en dan word ut vote

Geplaatst:

Omdat de vorige versie te groot was is deze iets kleiner. En dan kan ik hem ook in me signature zetten.

nfsun6.jpg

Geplaatst:

Yawl, luitjes

Hier is mijn sig! Vind hem niet zo goed gelukt en ben niet echt tevreden. :-(

Ik wilde wel vandaag iets poste zodat jullie konde voten :{

GOW.jpg

Gr, drunken :cya:

Laten we beginnen met voten! ^_^

Geplaatst:

Mijn vote dan maar. :puh:

Drunkendonkey

Je signature is op het eerste gezicht nog best wel mooi, maar wat gelijk al opvalt zijn je grote letters die er ook niet echt bij passen, dat vind ik wel jammer. Mischien had je de letters wat kleinder moeten doen, maar het font is wel weer mooi. De rest ziet er ook wel leuk uit. Je render mooi ingeblend en er zitten wat leuke brushes/effecten in.

PSVer

Ik heb nog niet echt wat creaties van jou gezien, maar ik vind deze niet echt mooi. Je auto en je achtergrond zijn beide erg onduidelijk, ik weet ook niet wat voor effect je eroverheen hebt gedaan, maar je had het beter niet kunnen doen. Je hebt een te dikke lijn om je signature heen gedaan en ook vind ik het lettertype maar matig. Het enige goeie zijn de lijntjes die ik rechts in de hoek zie en links ook nog wat. Probeer in je volgende signature je plaatjes wat scherper erop te zetten want dat maakt je plaatje een stuk mooier. :)

Mijn stem gaat naar : Drunkendonkey

Veel succes met de battle verder,

2fast{0}

Duidelijk commentaar geleverd bedankt voor de vote!

Gr, DrunkeN

Bewerkt: door Drunkendonkey
Geplaatst:

Drunkendonkey

Wel mooie signature. Goed gelukt. Alleen jammer dat je niet al te lang hebt aangewerkt. Zoals je al zei: Ben je niet tevreden. Jammer, standaard tekst. Geen border en leuke effecten

PSVer

2Fast{0}, ik ben niet met je eens. Dat je de auto niet zien is een effect. De tekst is leuk en leuk gebrusht. Mooie kleuren en een grappige border. Ik vind het knap Dus ik vind hem mooier als je tegenstander. dus daarom mijn stem voor jou.

STEM: PSVer

Ik vind vooral de laatste 2 rates redelijk un-fair, maar dat blijft mijn mening.

Drunkendonkey:

Je bent er misschien niet tevreden over, maar ik het niet erg gevonden als ie in me signature gestaan had :) Ik vind persoonlijk de tekst wel geschikt voor de rest van de sig, alleen jammer dat je geen border hebt geplaatst. Verder vind ik hem er goed uit zien, ik weet niet of je een losse render en stock heb gebruikt, maar globaal ziet alles er nice uit.

PSVer:

Opzich geen verkeerde sig, ik kan zien dat je er wel wat moeite in heb gestoken maar toch komt alles niet helemaal goed uit de verf. De keuze van het plaatje was wel goed, maar het is jammer dat hij zo gruwel pixelig is, waardoor hij nogal lelijk word. Kleuren zijn niet verkeerd gekozen, ook de effecten spreken me wel aan :)

De tekst is naar mijn mening niet geweldig geplaatst, onder in de hoek of boven aan en een beetje ingeblent had er naar mijn mening beter uit gezien.

Allebei redelijk goede sigs, alleen ik ga toch voor Drunkendonkey. Waarom?

Kijk, PSVer, je sig is niet slecht, maar het punt is dat je onderwerp, in dit geval de Audi, niet eruit springt. Doordat het plaatje lelijk is, lijkt het alsof ie een beetje op de achtergrond blijft en een beetje vaag. Het springt niet echt in het oog, het moet opvallen. Bij Drunkendonkey komt het veel beter uit de verf, en is alles ook iets minder vaag.

Greetz :sigaar:

@hieronder: Nee, hoefd niet hoor, ik ben blij met mijn eigen :)

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

we staan nog gelijk PSVer 8)

Galorix als je hem wil hebben PB me maar ;) dan pas ik de text wel even aan!

Gr, drunken

Geplaatst:

Mijn stem gaat ook naar Drunkendonkey, omdat ik die gewoon een pak mooier vind. Spijtig genoeg heeft zijn sig wel geen rand ...

PSVer heeft wel een rand, maar die vind ik niet zo mooi. Ook vind ik het lettertype van PSVer niet bij z'n signature passen. Bij Drunkendonkey past het wel.

Geplaatst:

Nu nog hopen dat er nog iemand op mij stemt. Maar ik feliciteer je alvast

Drunkendonkey: Gefeliciteert! _O_

Geplaatst:
Nu nog hopen dat er nog iemand op mij stemt. Maar ik feliciteer je alvast

Drunkendonkey: Gefeliciteert! _O_

miss word het gelijk was een redelijk spannende match. als je een xtje een rematch wil dan moet je maar een pb sturen!

Bedankt,

drunkendonkey

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...