Jump to content

Drunkendonkey Vs PSVer


Drunkendonkey

Recommended Posts

PSVer

ik vind dat je signature gewoon wazig is geworden doordat effect wat je hebt gebruikt en hij valt daardoor heel erg weg op de achtergrond waardoor het niet zo'nmooie signature lijkt

Drunken Monkey

jou signature is strak, de kleuren zijn mooi en je render is goed scherp en mooi ingeblend, daardoor krijg jij mijn stem :dans:

STEM: Drunken Monkey

EDIT: ik zie net dat stemmen net is afgelopen gisteren :puh:

Bewerkt: door Dead-Dodo
Link to comment
Delen op andere websites

het is drunkendonkey :D maar ik vergeef het je;) , thx voor de vote,.De mods hebbe nog niet gepost dus

Gr, Drunkendonkey

Dit moet je hun wel melden he, anders komen zei pas na 2 dagen of later en krijg je geen punt. :puh:

Een punt melden naar RonaldVC of .Levi. moet binnen 2 dagen na de laatste stemdatum gebeurd zijn . Het topic gaat na 2 dagen sowieso dicht, mocht je het niet hebben gemeld, zorg dan dat je de volgende keer op tijd bent.
Link to comment
Delen op andere websites

het is drunkendonkey :D maar ik vergeef het je;) , thx voor de vote,.De mods hebbe nog niet gepost dus

Gr, Drunkendonkey

Dit moet je hun wel melden he, anders komen zei pas na 2 dagen of later en krijg je geen punt. :puh:

Een punt melden naar RonaldVC of .Levi. moet binnen 2 dagen na de laatste stemdatum gebeurd zijn . Het topic gaat na 2 dagen sowieso dicht, mocht je het niet hebben gemeld, zorg dan dat je de volgende keer op tijd bent.

Mijn excuses! Dit had ik niet goed begrepen!

Groeten, drunken

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...