Jump to content

zijn er nog missies na het doden van big smoke?


smurfos55

Recommended Posts

zijn er nog missies na het doden van big smoke??

ik bedoel geen zijmissies maar zoals van wu zi mu ofzo..

als je de wangcars missies hebt uitgespeeld..zijn er dan nog missies??en geen kleine missies maar missies van bv: woozie of madd dog of cesar..

ik d8 van wel hoor..

zeker van wu zi mu..

grtzz

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nog tal van zijmissie's te doen na het doden van Big Smoke.Om even het schaap bij de horens te vatten kan je nog Racen, de Quarry missie's doen, Courier, Vigilante, Paramedic enzoverder. Ander is het ook nog te zien of je een missie hebt overgelaten om alleen de benodigde storyline te halen. Zoals bij mij het geval was had ik nog Zero's missies over nadat ik End of the line heb gehaald. Kijk uit naar de zogenaamde "blips" op je radartje. Als er niets meer staat van missies heb je de volledige storyline uitgespeeld. Maar nog niet de 100%.

Als je voor de 100% wilt gaan raad ik je aan dit schema te volgen:<(Klik Hier)> . Zodoende dat je nog wat plezier beleeft aan de zijmissies en aan de collectible's ;)

Bewerkt: door Ice Banana
Link to comment
Delen op andere websites

als je de wangcars missies hebt uitgespeeld..zijn er dan nog missies??en geen kleine missies maar missies van bv: woozie of madd dog of cesar..

grtzz

Het ligt eraan waneer je ze doet. Ik doe de missies meteen als ik Wang Cars kan kopen, terwijl andere mensen de missies na de storyline doen. Als je ze meteen doet krijg je meteen nog missies an de storyline, maar als je ze dus na de storyline doet krijg je niks meer. Je kan nog kijken of je de missie van Zero hebt (ZeroMarker.gif) gedaan anders zijn de missies allemaal gehaald. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn een paar missies die je niet hoeft te doen om de missie 'End of the Line' te kunnen doen, dat zijn de Zero Missies en de Heist Missies, waaronder ook de missie 'Breaking the bank at Caligula's'. Het is dus wel mogelijk om deze missies te kunnen doen ná End of the Line. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...