Jump to content

Screenshots

r0ry.B.bellOws

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Leipe Screens hoor,,

maar hoe maak je die screens??

P.S. weet al

Bewerkt: door _Mouser_
  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Melvin_123

18

• Bossinkje

13

• Basssss

11

• 1974

10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Jullie hebben allemaal coole foto's. Ik maak ook nog wel eens wat mee, maar ik heb het op de PS2 en die foto's mislukken zo goed als altijd. Ik zal eens kijken of ik daar iets aan kan doen, misschien zonder flits ofzo :Y

• 3 weken later...
Geplaatst:
Jullie hebben allemaal coole foto's. Ik maak ook nog wel eens wat mee, maar ik heb het op de PS2 en die foto's mislukken zo goed als altijd. Ik zal eens kijken of ik daar iets aan kan doen, misschien zonder flits ofzo :Y

Koop dan Armax.

Mvg, GTA Monster

Geplaatst:
Hier is die van mijne.

Ik was even aan het vliegen met de Hunter, toen ging ik effe springen en ik kwam toen boven op de Hunter terecht beneden. :*D

Wat is dat bloemetje logo op je radar/map????

Geplaatst:
Hier is die van mijne.

Ik was even aan het vliegen met de Hunter, toen ging ik effe springen en ik kwam toen boven op de Hunter terecht beneden. :*D

Dat is Sunshine Auto's, een bedrijf dat je kunt kopen na het voltooien van de missie Shakedown. Voor meer informatie over Sunshine Auto's kun je ook terecht op WikiGTA: *KLIK*.

Vanaf nu graag weer ontopic gaan door screenshots te plaatsen, want daar is dit topic tenslotte voor bedoeld :D

Geplaatst:
Hier is die van mijne.

Dat is Sunshine Auto's, een bedrijf dat je kunt kopen na het voltooien van de missie Shakedown. Voor meer informatie over Sunshine Auto's kun je ook terecht op WikiGTA: *KLIK*.

Vanaf nu graag weer ontopic gaan door screenshots te plaatsen, want daar is dit topic tenslotte voor bedoeld :D

heb ik nu oowk gekocht :D.jammer dat ik geen screens kanb poste kheb gta:VC OP PC En Ps2 maar kan geen screens make en me pc is te slecht voor GTA:VC OP MIJN WIndows 95.Lol.

• 2 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Hij heeft de betonnen schoenen gekregen zo te zien

Dit vind je bij de rotsen in zee dicht bij leaf links en Prawn Island

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Nog zo een

Blijkbaar brengt dit hun genot.

Volgens mij heeft die rechter het opgegeven om over te geven ofzo, duidelijk een groentje :schater:

Is het trouwens niet ironisch te noemen dat een donker lid de kont van een blanke kust en de tweede blanke weigert de kont van de zwarte te kussen? :duh: (Even voor de goede orde: Ik heb dat niet zo met opzet gedaan :puh:)

66848731bb2.png

Bewerkt: door SabreTurbo
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...