Sseb Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) lol Bewerkt: 18 juni 2007 door Sseb Reageren
maki115 Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 (bewerkt) hihihi moet je deze zien Bewerkt: 12 juli 2007 door maki115 Reageren
Ninoke Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Offtopic:@hierboven:Ik wil geen moderator gedrag vertonen maar je signature is veel te groot de maximale grote is 500x150 pixels en ik vind het behoorlmijk irritand dat het de pagina zo uitrekt! >>> Door HerrieM: Als je geen modgerdag wil vertonen, laat dat a.u.b. dan ook achterwege. Deze sig zal vanzelf wel opvallen bij een mod met de mogelijkheid om er wat aan te doen.<<< Ontopic:mijn screenies komen zometeen nu heb ik ff geen zin om ze te plaatsen dat word dan de EDIT Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 *minibump van 10 dagen* Wat is er met m'n motor aan de hand? Reageren
maki115 Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Wie heeft het hier over super remmen? deze vond ik wel een beetje dom maar goed meer screenies komen later Reageren
PrI3sT Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 hoe maken jullie die screens je hebt toch geen camera in vc Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 hoe maken jullie die screens je hebt toch geen camera in vc Ik weet het niet zekr maar ik denk met print screen. Wel allemaal mooie screens 'kga VC ook kopen voor de pc Greettzzz, Tha-Ran Reageren
maki115 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 met Alt+p maak je screens Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 met Alt+p maak je screens m ook goed maar waar kan je ze dan vinden, de foto's?? greettzzz, Tha-Ran Reageren
-_- Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 hey wilde ff zeggen dat je freewebs niet doet als je er op klik kom gwn de site waar je dat kan maken Reageren
kpaenen Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 met Alt+p maak je screens m ook goed maar waar kan je ze dan vinden, de foto's?? greettzzz, Tha-Ran als je op printscreen drukt of alt+p ga je naar paint en daar klik je op bewerken en dan plakken of je drukt op alt+v Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) met Alt+p maak je screens m ook goed maar waar kan je ze dan vinden, de foto's?? greettzzz, Tha-Ran als je op printscreen drukt of alt+p ga je naar paint en daar klik je op bewerken en dan plakken of je drukt op alt+v thnx het is gelukt ik ben nuu een trotse vader van een Bugatti Veyron 16.4 Bewerkt: 7 augustus 2007 door Tha-Ran Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik laat het voortaan niet meer aan de parkeer service over... Oh mijn Mercedes.. 'k Ga er niet voor betalen.. Greettzzz, Tha-Ran Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik laat het voortaan niet meer aan de parkeer service over... Oh mijn Mercedes..'k Ga er niet voor betalen.. Greettzzz, Tha-Ran Jammer van de CLS Maar dan pak je toch gewoon de BMW rechts van je? (als je neit wil betalen xD) Greetz Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Dit is zonder cheats gedaan!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.